Юй Янь справді не міг зрозуміти учня, якого щойно прийняв. Оскільки вона була володарем жили блискавичного духу, то їй було долею уготовано мати потенціал для піднесення. Незважаючи на те, що вона була трохи застара, це не було такою вже проблемою. Для практиків, які хочуть досягти божественності, тіло є просто судиною. Хоча чим молодший учень, тим успішнішим він стане у своєму духовному розвитку, але з його знаннями лорда Гори Нефритового Лісу, він без жодних сумнівів зможе допомогти їй сформувати її Ядро душі ще до закінчення її життя смертного. Після цього вона зможе вийти на стадію зародження та питання щодо її віку відпаде.
Його резиденції вже багато сотень тисяч років, проте учнів вона побачила крихітну кількість і більшість із них уже піднеслася у світ богів. В основному це обумовлювалося тим, що вони набирали тільки людей з жилами блискавичного духу, найрідкіснішою та загадковішою судиною духу у світі.
Для того, щоб удосконалюватись у божество, необхідно пройти загалом через шість етапів – Сутність; Фундамент; Ядро; Зародження душі; Напівбог; Піднесення. Кожен етап поділено на одинадцять рівнів. З першого до п'ятого рівня – елементарні, з шостого до дев'ятого – проміжні, десятий – просунутий. Також була стадія, названа парагон, зі своїми чотирма міні-східцями. Аж до стадії Ядра душі, перед кожним проривом, практик неодмінно починає залучати удари блискавки. Дрібний прорив призведе до слабких розрядів, тоді як значний прорив найчастіше викликає сильні удари блискавки. Небесна блискавка складається з чистої енергії блискавки, здатна знищити будь-яку форму життя в цьому світі, так що при кожному ударі практик міг прийняти їх лише поширивши свою власну енергію по тілу, захищаючись від них.
Але навіть якщо людині вдасться витримати всі ці удари для того, щоб піднятися, необхідно пройти ще через дев'ять видів негараздів, оскільки сила з якої б'є кожна з вісімдесяти однієї Пурпурної Небесної Блискавки в тисячі разів сильніша за звичайний удар блискавки. Багато практиків впали під силою цієї блискавки. Навіть серед майстрів стадії Полубога, які досягли меж свого життя, майже не знаходилися сміливці, здатні протистояти Пурпурній Небесній Блискавці. Але це не стосувалося власників блискавичної жили духу!
Вони мають вроджену спорідненість із блискавкою, що дозволяє їм спокійно поглинати духовну енергію блискавки. Отже, всі ці негаразди для них були не загрозою для життя, а просто ще одним способом поглинути велику кількість духовної енергії. З такою непохитною духовною судиною, навіть якщо вони не хочуть розвиватися, іншого вибору не залишається.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...