Чжу Яо підштовхнула Цзи Даня, даючи йому зрозуміти, що їм варто скористатися цією нагодою, щоб піти.
- Доповідаю моїй королеві, ці троє теж шукали практика звіриних мистецтв на ім'я Чень Цзе.
Торговець містичними інструментами тицьнув пальцем у їхній бік.
"Якого біса, братику, у тебе до мене якісь претензії?"
Як і слід було очікувати, наступного моменту тиск стадії Полубога опустився прямо на них трьох.
Чжу Яо, якій не було за що вхопитися, миттєво притиснуло до землі. Інші двоє теж опинилися не в кращому стані, стоячи на напівзігнутих ногах, вони обливалися холодним потом.
Вони були слабші за цю жінку тільки на один рівень, і вона ніяк не очікувала, що різниця між ними буде настільки велика. Забудьте про спротив, вони не могли навіть підвестися.
- Хто ви? Чому ви шукаєте Чень Цзе? - вмить жінка перемістилася. Очі, схожі на кинджали пройшлися ними, а потім вона раптово засміялася: - Ха-ха-ха, так насправді ви практикуєте божественні техніки. Не очікувала, що практики з божественних сект самі побажають смерті і прийдуть до мого порога.
Перед Напівбогом їхнє маскування виявилося марним, так що вони перестали пригнічувати свої сили.
- Схопити цих людей, - коли вона наказала, з'явився легкий туман, який миттєво перетворився на трьох чоловіків. Кожен із них схопив по одній людині з їхнього маленького рятувального загону.
Чжу Яо захотілося заплакати. Цей хлопець на ім'я Чень Цзе, мабуть, знищив Землю у своєму попередньому житті. Як він примудрявся налаштовувати проти себе людей усюди, куди б не пішов?
Вперше за все своє життя Чжу Яо ув'язнили. Її співкамерниками вважалися товстун і хтось, який мав бафф, який вбивав його соратників по команді. Зовні ж на них чекала збочена царююча королева, яка могла засудити їх до смерті в будь-який час і в будь-якому місці.
- Молодший брате, у вас є спосіб втекти з цього місця? - спитав пухкий співкамерник, протиснувшись до неї і дивлячись на неї з очікуванням.
Вона з самого початку не була б одна, якби змогла покликати свого майстра. Ось тільки майстер Секти Стародавніх Гір не дав їй такої можливості.
- Ні, - зітхнула Чжу Яо і вказала на двері в'язниці. - Ви й самі все бачили. Ця жінка-єретик поставила на двері печатку обмеження, і вона вибухне при дотику. Навіть якщо ми зможемо силою вирватися звідси, єретичні практики одразу дізнаються про це.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...