- Майстер, здається, я знайшла ту жінку, з якої знущався Лі Гудан, - жінка в червоному, яка щойно увійшла до кімнати, розташованої навпроти кімнати Чжу Яо, справді була тим божеством, якого вона бачила вдень у лісі.
- Мм, судячи з її аури, це справді вона.
- Тоді чому вона все ще тут? - мабуть, вона мала розуміти, що в цьому місті був Гудан. Хіба вона не боялася, що він повернеться до неї? Вона справді прийшла назад?
- Юй Яо, - голос Юй Яня був серйозним, - ця жінка не така проста. Немає сенсу турбуватися про неї.
– А?
"Що він мав на увазі?"
Юй Янь не пояснив, натомість він лише відповів:
- Рівень її духовного розвитку вищий, ніж у Духа Стріли.
Чжу Яо завмерла. Дійсно, незважаючи на те, що розвиток цієї леді був досить нестабільним рівнем Земного Божества, принаймні вона все ще була практиком, який піднісся до божественного царства. Чжу Яо знала, як важко було стати божеством, тому жоден з людей, що піднеслися, не мав звичайного походження. І хоч Гудан набув людського вигляду, він все ще був духом. Його люта аура могла налякати людей, але, зрештою, реальної силою він не мав, тому його не можна було навіть порівнювати із Земним Божеством. Як він узагалі зміг схопити жінку? І чому, коли вона так жахливо плакала, чому вона не використовувала жодних мистецтв, щоб чинити опір? Чому?
- Може бути... - Чжу Яо спохмурніла, - чи Гудан насправді сподобався цій жінці?
Виходить, Чжу Яо випадково зруйнувала їхній шлюб?
Юй Янь:
- ...
Як і очікувалося, йому не варто було сподіватися, що інтелект його учениці проявить себе.
- Вона, швидше за все, відчула, що ти поряд.
Значить, Чжу Яо використали! Ось чорт! У цієї жінки настільки гарна акторська майстерність, чи її батьки знали про це?
Чжу Яо відчула, як її серце стислося. Вона думала, що зробила щось хороше, а насправді жінці навіть не потрібна була її допомога, і в результаті її багатовимірний простір був пов'язаний з іншою людиною. Це просто...
Зараз єдине, що їй залишалося, це швидко вигадати спосіб розірвати зв'язок із Гуданом. Чжу Яо заплющила очі і почала спрямовувати свою божественну енергію із внутрішнього простору назовні, для духовного розвитку. Оскільки в неї вже був власник, розміри божественної області стали дуже малі. Однак енергія там, як і раніше, залишалася щільною. Чжу Яо намагалася щосили, відновлюючи свої меридіани. Час пролетів непомітно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...