- Якщо ви зможете дістатися до розташованої попереду платформи телепортації і переміститеся в Зал Ясного Неба, то пройдете третє випробування, - сказала божество, що зустріло їх, вказавши на невеликий пагорб, що ширяє в повітрі перед ними.
Висота пагорба не перевищувала дюжини метрів, а на його вершині був плоский майданчик. На ній можна було побачити написи, що світяться, які, схоже, вже були активовані. Проте з того місця, де вони стояли, здавалося, ніби цей плаваючий пагорб знаходився за кілька десятків метрів від них, а в проміжку між двома клаптями землі клубилися величезні хмари. Здавалося, що вони є настільки високо, що неможливо було розглянути землю під ними. Якщо хтось виявить необережність або послизнеться, то, швидше за все, у нього не залишиться шансу на виживання.
Однак чи багато хто з тих, хто перетворився на духів, не знає техніки польоту? Особливо ті духовні монстри, які стали духами з схожих на птахів видів, їм просто потрібно було кілька разів змахнути крилами, щоб дістатися до іншого боку. Це третє випробування було дійсно надто легким.
- Добре, нам потрібно лише перебратися на інший острівець? - суворо спитав дух гірського вовка. Він все ще не наважувався повірити, що останнє випробування насправді виявиться настільки простим.
Божество, що зустріло їх тут, кивнуло:
- Якщо ви зможете потрапити до Зали Ясного Неба, то станете офіційними учнями Хмарного Залу.
Тільки тоді духи змогли зітхнути з полегшенням. Дехто з них почав злітати, активувавши літальні божественні артефакти або використавши заклинання польоту на хмарах. Тієї ж миті, як вони приземлилися на майданчик, їхні фігури охопило біле світло формації, і вони зникли. Швидше за все, їх відправили в цей Зал Ясного Неба. Все пройшло напрочуд гладко і безперешкодно.
Варто було комусь розвідати шлях, як решта духовних монстрів теж почали злітати один за одним.
- Бос, давайте теж вирушати, - Гудан трохи стривожився і вказав на натовп попереду. - Вже майже всі пішли.
Чжу Яо не відповіла, натомість вона подивилася вниз на шаруваті хмари між двома клаптиками землі. Куточок її губ мимоволі смикнувся, а обличчя потемніло.
А все тому, що над білими хмарами можна було побачити знайомий набір слів, написаних великим шрифтом Arial:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...