Частина 11-12

18 1 0
                                    

Справжні наміри товстуна виставили на показ, але він від цього став ще самовдоволеним.

- Я вже досяг першого рівня Сутності, тоді як ви ще навіть не приступили до тренувань. Природно, що я маю бути першим у черзі.

Тепер усе зрозуміли. Ця ситуація виникла через чергу за ідентифікаційною табличкою. Чжу Яо вже зібралася ступити вперед, але її раптово смикнули за рукав. Її зупинив учень у білому, що стояв позаду неї. Це був той хлопець-учень, який привів дрібних ріпок за нефритовими табличками. Сопляк Ван, здається, звернувся до нього, як до старшого брата Цінь.

- Молодша сестра, краще не втручатися в такі питання, як цей. – Учень на ім'я Цінь вказав на дрібного товстуна і сказав пошепки – Він син першого учня Гори Переробки Зброї. У нього жили Подвійного духу – Дерева та Води, йому готовий шлях увійти у внутрішню секту. Краще не втручатися, щоб не вляпатись у неприємності.

«То вся справа у статусі, так? Тоді не дивно, що ніхто не втручається. Тільки чи справді все гаразд, якщо йому не подати урок після того, як він когось побив? Вони ж діти, зрештою. Поки вона задумалася, сопляк Ван вже закінчив із цим питанням, розставивши людей у ​​черги по зросту, поставивши найнижчих на початок черги. Відразу ставало зрозуміло, що сопляк Ван був у пошані у цих дітлахів, схоже, що ці дрібні ріпки прийняли його як свого лідера.

У результаті дрібного товстуна поставили другим з кінця, а оскільки Ван Сюйчжі був найвищим, він став просто в кінець черги. Хоч товстун і був незадоволений, він не міг проти цього заперечити.

- Гей, гей, дружина, устань тут - після того, як Ван Сюйчжі став на належне місце, він показав собі за спину і поманив Чжу Яо, щоб та підійшла.

Він успішно змусив засіпатися куточок її губ. Під поглядами оточуючих, спрямованих на неї, вона відчула сильний порив ущипнути його до смерті. Ван Сюйчжі подивився на її нерухому постать і вважав, що її не влаштувала остання позиція у черзі. Він стиснув зуби і якось болісно зробив крок назад, поступаючись їй місцем перед ним - Якщо не подобається, можу пропустити вперед!

Вираз Чжу Яо ще більше похмурнів. Побачивши його серйозний вираз, вона не могла просто пройти повз. Вона підхопила сопляка Вана і кілька разів сильно шльопнула його по дупі.

Дрібний Ван глибоко зітхав від болю, але, як би там не було дивно, не кричав. Він глянув на Чжу Яо загадковим поглядом, після чого повільно відвернувся.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now