Частина 127-128

6 0 0
                                    

Ситуація зайшла в глухий кут.

- Немає сенсу продовжувати цю розмову, - раптово у Великій Залі пролунав гордий жіночий голос, сповнений зневаги. У самому центрі зали з'явилася чорна арка, яка повільно розширилася, утворивши коло. Це було містичне мистецтво, яке спотворювало простір, його могли використовувати лише Напівбоги. Усі присутні у залі були вражені.

За мить звідти з'явилася людська постать.

- Нехай останнє слово залишиться за найсильнішим.

Її слова звучали особливо зарозуміло, але ні в кого не з'явилося і думки відкинути цю ідею, адже в її словах була сила Напівбога. Навіть сам Цзи Мо нічого не міг вдіяти і лише міцно стиснув кулаки.

Один за одним із спотвореного простору з'явилися троє. То були вже знайомі обличчя. Першою вийшла жінка в вогненно-червоному одязі, її губи застигли в холодній усмішці, а три літери "BUG" були настільки темними та виразними, що здавалися надрукованими на її обличчі. Му Мейянь!

Навіть Чжу Яо була здивована. Сто років тому Му Мейянь знаходилася лише на середніх рівнях Душі, що зароджується, а зараз вона була Напівбогом. Аура, що виходить від її тіла, була порівнянна з аурою Чжу Яо і, навіть, здається, трохи пригнічувала її. Чжу Яо дивилася на тінь позаду жінки, яка вже майже злилася з її тілом. Тінь стала щільнішою, ніж раніше, і випромінювала темну ауру, від якої по спині пробігав озноб. Раніше Чжу Яо гадки не мала, що це була за аура. Однак зараз, коли вона навчилася створювати та покращувати артефакти, Чжу Яо стала особливо чутливою до аур. В одну мить вона зрозуміла, що насправді це була аура глибокої темряви.

Крім Чжу Яо ніхто не міг бачити цю тінь. Невідомо чому, але в Чжу Яо було почуття, ніби тінь дивиться прямо на неї. Немов холод повільно підбирався до її ніг. Чжу Яо навмисно проігнорувала тінь, як і решта у залі, проте відчуття того, що за нею спостерігають, стало ще сильнішим.

- Старійшини прибули, - майстер Секти Небесного Інда зрадів і привітав їх, - старійшина Ці Хань, старійшина... Жу Лу, ​​молодша сестра Ханьсінь.

Майстер секти привітав кожного з них, однак, глянувши на Му Мейянь, він на мить зупинився, на його обличчі було написано, що відчуває незручність. Зрештою, старійшина, що стояла перед ним, була його власною дочкою і навіть була в минулому вигнана з секти особисто їм самим. Однак, хто б міг подумати, що через сто років вона досягне Напівбога і повернеться до Секти Небесного Інду, забувши про старі образи.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now