«Молодший бойовий брат!» Ку Цзян був трохи розлютований. Це було схоже на вбивство оси, яка тільки-но вилетіла зі свого вулика.
Молодший бойовий племінник, майстер секти. Пан У Фу раптом теж заговорив. «Тепер, коли формація розпорошена, вона безперечно пробудить жадібність у різних місцях. Молодша бойова сестра Чжу всього лише практик азотного ядра, тому її перебування в Скайбонд-пік ще недоречніше.»
Ку Цзян був приголомшений настільки, що проковтнув свої заперечення. Дійсно, тепер, коли лад був розсіяний, виправдання того, що тільки його маленька войовнича тітонька могла увійти до зали, більше не могло бути використане. У той момент, коли ця новина мала поширитися, у різних сект і кланів виразно почервоніли б очі. Що буде далі, ніхто напевно не знає. Навіть якби він мав серце, він не міг дозволити Чжу Яо продовжувати носити титул власника піку Скайбонд.
Повернувши голову, він глянув на Чжу Яо, яка, як і раніше, виглядала спокійною. Почуття провини миттєво сповнило його серце. Спочатку він прийняв її за свою маленьку войовничу тітоньку головним чином через зручність. Серед людей у секті, включаючи його самого, було багато хто, які відмовлялися визнавати її в глибині свого серця.
Однак після стількох років він справді полюбив цю маленьку войовничу тітоньку. За ці кілька років, незалежно від того, була вона в секті чи поза нею, вона справді зіграла свою роль його маленької бойової тітоньки, і вона навіть зробила все краще, ніж він розраховував. Вона ніколи не висловлювала жодного прохання, але коли справа доходила до того, про що говорив він, вона приймала все як є. У нього навіть виникло відчуття, що вона народилася більш придатною для цього статусу.
Ку Цзян був нескінченно засмучений, у той час як інші вже почали збуджено обговорювати питання, які стосуються піку Скайбонд, вони навіть хотіли попросити Чжу Яо привести їх подивитися.
Поки вони розмовляли, Чжу Яо скористалася нагодою, щоб полегшити страждання маленького тирана. Вислухавши таке прохання дівчина не відмовилася. "Приведіть натовп людей" владно відповіла вона.
Всі були не в змозі приховати хвилювання на своїх обличчях, і навіть їхній темп був настільки швидким, що вони майже могли літати. Чжу Яо раптом уявила собі, як вона веде за собою купу роздратованих дітей, щоби влаштувати феєрверк на Новий рік.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...