Після звільнення Духа Дерева Чжу Яо жила спокійним та стабільним життям протягом кількох місяців. Вона все ще не знала, чи стало більш прозорим слово "BUG" на обличчі Сяо І, тому що він увійшов у тренування за зачиненими дверима, присягнувшись, що не вийде з неї, поки не досягне проміжних етапів Душі, що зароджується. Майстер Секти лише хотів, щоб він протягом двох сотень років не залишав Секту Стародавніх Гір, проте він сам, за власним бажанням, вирішив влаштувати собі тренування за зачиненими дверима. Він зовсім недавно створив свою Душу, що зароджується, тому для досягнення проміжних стадій йому доведеться принаймні п'ятсот років провести під замком. У результаті обидва: і майстер, і учень не залишали своїх будинків на вершині гори.
Схоже, в голові Сяо І було ще щось, крім флірту. У нього вистачило розуму зрозуміти, що на якийсь час треба залягти на дно. Принаймні на вигляд здавалося, що він розірвав усі свої зв'язки з Жуй Юй. Це також допомогло йому повернути хорошу репутацію всередині секти. Однак те, що він не контактував із Жуй Юй, не означало, що він не мав жодних зв'язків із іншими дівчатами. Щодня Чжу Яо бачила хвилю за хвилею дівчат, які приносили на його гірський пік духовні трави, лікарські пігулки тощо.
Чжу Яо в шоці хитала головою. Вона справді не могла зрозуміти, про що думали всі ці дівчата, які продовжували одна за одною приходити до нього. Навіть фанати айдолів не були настільки божевільними, чи не так? Вона справді не знала, заради чого вони це робили. Глибоко зітхнувши, вона повернула голову, щоб глянути на гірську вершину, і раптом недобра ідея з'явилася в її голові.
"Хе-хе-хе-хе, коли настане час, тут безперечно стане дуже жваво".
Чжу Яо ухвалила тверде рішення у своєму серці. Проте їй не вистачало гарного помічника, тому залишаючи за собою слід із хмар пилу, вона побігла шукати Цзи Даня. Він, напевно, став би найкращим помічником, якого вона тільки могла знайти.
Чжу Яо поділилася з ним своїм планом і, як і очікувалося, очі Цзи Даня теж засяяли.
- Це справді хороша ідея. Чому б нам прямо зараз не вирушити до майстра секти?
Тільки коли вони вирішили піти до нього, майстер секти Цзи Мо прийшов до них сам. Останнім часом настрій майстра секти був дуже хорошим, можливо, він перебував у піднесеному настрої через якийсь щасливий випадок. Пройшло вже більше кількох тисяч років з тих пір, як він вступив на стадію Душі, що зароджується, але раптово він виявив, що у нього з'явиться наступник, так як його дружина була вагітна. Природно, Цзи Мо був у захваті від цієї новини, а коли хтось занадто щасливий, він дуже легко божеволіє. Отже, він більше не втручався у справи секти і час, який він витрачав на організаційні питання, зменшився. Щодня, коли йому не було чим зайнятися, він прогулювався по різних горах, і коли бачив людей, починав ставити їм запитання:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...