- Поспішай давай, чи ти не хочеш повернутися додому? - Русал помітив, що вона все ще ошивається біля берега і не хоче пірнати під воду, тож вирішив поквапити.
Чжу Яо ще більше розхвилювалась: - "Я приречена, приречена! Цього разу я точно здохну. Цікаво, а нормально буде, якщо я йому скажу, що не вмію плавати?"
"Тьху, та чорта з два! Русал, що не вміє плавати?"
- Водовідштовхувальне заклинання! - сказав холодний голос біля її вуха. То був майстер!
Її стривожене серце відразу заспокоїлося. Правильно, вона може використовувати заклинання. Так вона зможе пересуватися по воді так само, як і суходолом. Коли вона застосувала на собі водовідштовхувальне заклинання, її тіло обернулося в повітряний міхур.
Після занурення у воду, та стала обтікати міхур.
Русал довгий час спостерігав за її діями, після чого з презирством сказав:
- Ти так сильно любиш цю потворну форму? Навіть повернувшись у воду, хочеш залишатися в ній?
Навіть якщо русали з народження вміли змінювати вигляд, проживши тривалий час у воді, вони не злюбили людської форми.
- Хо-хо, у мене трохи незвичайне хобі, - Чжу Яо не залишалося іншого вибору, окрім як з посмішкою продовжити плисти.
- Начхати, - Рибтут махнув рукою, заблищав хвостом і пірнув глибше. Чжу Яо поспішила за ним.
Вони пливли якийсь час, поки не наздогнали інших русалів, після чого Рибтут зробив глибокий вдих. Потягнувшись, він почав скаржитися.
- Зрештою, можна зробити перерву. Братець захищав береги протягом довгих днів, мало не висох від спеки.
Так це він просто ухилятися намагається. Тепер ясно, чому він із таким ентузіазмом запропонував "відвести її додому".
- Цікаво, а чого ж братик там так довго чекав?
Коли Рибтут помітив її зацікавленість, він почав балакати:
- Не знаю, звідки стало відомо, але я чув, що тут найближчим часом мають з'явитися люди. Ось я і вирішив упіймати парочку, на смак спробувати. На жаль, я так жодного й не знайшов, - він замислився над чимось і проковтнув слину. - Кажуть, що вони дуже смачні.
Шалено смачна людина:
- ...
Добре, що він сліпий і прийняв її за свого родича.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...