Чжу Яо відчувала, що з нею просто грають. За ці кілька місяців вона побула кухонним ножем, цеглою, грилем для барбекю, м'ячем та іншими подібними об'єктами. Вона вже збиралася стати майстром на всі руки. Якби її не лікували, вливаючи божественну енергію, вона давно розкололася б.
Цей хитрий лис не мав жодного наміру допомогти їй набути людської форми. Вона навіть жодного разу не бачила цієї весняної Глибини Блискавки. Якщо це продовжиться, слід забути про людську форму, з нею розважатимуться до самої смерті.
Тож з'явилися деякі проблеми.
Чжу Яо вже почала запитувати себе, чи не буде швидше померти і перевтілитися, ніж набути людської форми.
- Повернися! - людина використала пару паличок для їжі, щоб зрушити камінь, який вже трохи обвалився.
Чжу Яо перекинулася, не видавши жодного злісного коментаря. Сильне полум'я під нею з випікаючим звуком миттєво спалювало її нефритове тіло. У цей час злочинець взяв шматок сирого м'яса і кинув на нефрит, що кипить від спеки. В одну мить аромат їжі проник у повітря, і масло потекло по обличчю Чжу Яо. Ще почувся тріск. Тріщина за тріщиною пішли її тілом. Якби нефрит нарешті зламався, вона змогла б відключитися.
Людина, яка збиралася покласти до рота другий шматок м'яса, на секунду зупинилася. Поглянувши на нефрит, який був особливо слухняним сьогодні, його брови насупилися. Намір померти, фактично розростався в цьому дусі каменю.
- Послухай, квітуча Джейд.
"Сестра твоя Квітуча Джейд. Вся родина твоя Квітуча Джейд!"
- Хах, насправді сьогодні я планував доставити тебе на Весняну Глибину Блискавки, щоб ти набула людської форми. Але бачачи, що ці шматочки м'яса не надто швидко готуються, я гадаю краще відкласти...
- Все в порядку! - Енергія всередині Чжу Яо раптово зросла в сотню разів, і всі думки про смерть зникли.
"То ти збирався принести мене туди? Сказав би раніше!"
- Але м'ясо...
- Жодних проблем, я в повному порядку! - Хіба це не просто м'ясо для гриля? Це ніщо в порівнянні з здобуттям людської форми! - Жар його, жар! Жар ще! Хочеш додати кмин?
Очі чоловіка примружилися, і крізь них промайнуло чудове світле обличчя. Не видавши жодного звуку, він знову взяв шматок сирого м'яса і закрив обличчя Чжу Яо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...