Після того як ці люди померли, їхні душі були запечатані в їхніх фізичних тілах, і їхні тіла були потім кимось звернені в маріонетки, це було те, що мав на увазі її майстер. Людина, яка контролює їх, використовувала енергію власних душ, щоб користуватися містичним мистецтвом, яке вони мали у своїх минулих життях. Чим більше вони використовуватимуть мистецтва, тим більше їх душі поглинатимуться.
Почувши це, Чжу Яо відчула озноб. Що ж це за отруйне містичне мистецтво? Це був явно акт розсіювання людських душ. Не дивно, що душа, яку вона бачила раніше, була лише тонким струмком диму.
«Отже, те, що Горошина зробила раніше, було...?»
Це даньтянь Бай Юаня. Відповів Юй Янь сівшим голосом. «Найчистіша вода річки забуття, знайдена в самому її витоці. Ось чому він може відокремлювати душі померлих від їхніх тіл.
Поки він говорив, Горошина сім разів поспіль ригнула. При кожній відрижці з рота у неї виривався білий дим у формі людської істоти, і кожен із них був неймовірно тонким. Вони були в кілька разів слабші за ті привиди, яких вона бачила в пекло. Здавалося, їх можна розсіяти одним легким подихом вітру.
Чжу Яо застосувала мистецтво потойбіччя, відправивши душі в пекло. Розмірковуючи про це, вона дійшла висновку, що поява цих небагатьох єретиків була воістину зловісним діянням. Хто у світі міг удосконалити таких ляльок, схожих на людей?
Незалежно від того, наскільки ублюдком був Чен Циндзяо, щоб використовувати демонічних звірів для експериментів, його метою було сходження. Рівень цього експерименту, однак, перескочив експерименти на приматах і зупинився прямо на експериментах на людях. Цей розвиток подій був надто швидким, вона взагалі не могла його обміркувати! У якому ж світі вона опинилася? Чому кожна людина тут була технологічним генієм?
Чжу Яо змусила горошину повернутись до розміру перлини, а потім залишила її собі. З грудьми, повними підозр, вона полетіла назад у спокійну долину. Поява піку Скайбонд раніше пробила пролом у бар'єрі спокійної долини. Дивно, але він, здавалося, мав здатність до самовідновлення, оскільки розрив уже почав закриватися.
Бар'єр, що самовідновлюється, траплявся дуже рідко! Принаймні, судячи з її знань, там не було жодного. Цікаво, хто ж його збудував?
Зачекай хвилинку!
Раніше ті практикуючі душі, що зароджуються, хотіли використати цей бар'єр, щоб приховати пік Скайбонда. Іншими словами, вони від початку знали, що він може сам себе регенерувати?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...