Частина 133-134

6 0 0
                                    

- Хто... хто ви такі? - Цзи Дань пильно подивився на цих двох.

Одне з божеств кинуло погляд у його бік, і Цзи Дань відчув, що тиск, що чиниться нею, зросла.

- Пф, - божество фиркнуло і окинуло зневажливим поглядом натовп, - ви просто комахи, навіть якщо я вам скажу, який у цьому сенс?

- Поважні божества, ви були відправлені сюди імператором Ці? - Ці Хань вийшов із натовпу і, вклонившись, звернувся до цих двох.

Тільки після цього божество повернулося на його бік. Воно трохи підняло брови і запитало:

- Ти з родини Юе?

Ці Хань на мить впав у ступор.

- Я не член сім'ї Юе. Але родина Юе занепала. Перед тим, як помер голова сім'ї, він передав мені Ханьсінь. Весь цей час, як її майстер, я захищав її замість сім'ї.

Ці Хань поспішно додав:

– Це просто титул. Моя скромна особа не наважується бути майстром Юе.

Після цього вираз божества потеплішав. Якийсь час він оцінювально дивився на Ці Ханя, а потім раптово виразно посміхнувся: - Ну, принаймні, ти розумний... Гаразд! Певною мірою ти доклав зусиль, захищаючи пані. Ми візьмемо тебе до Вищого Царства і проінформуємо Його Величність.

Хвилювання спало з обличчя Ці Ханя, і він набув вдячного вигляду. Божество підняло руку, і тиск на Ці Ханя повністю зник. Потім він злетів на мечі і став поруч із двома прибулими.

Це шокувало всіх. Ніхто не очікував, що Юе Ханьсінь із Секти Небесного Інду насправді походила з Вищого Царства. Однак Чжу Яо вже здогадувалася про це. У її пророчому сні Юе Ханьсінь була реінкарнацією жіночого божества. Хоча вона не очікувала, що Юе виявиться наложницею імператора Ці або чимось у цьому роді. Не дивно, що в колишньому житті Му Мейянь, незважаючи на те, що так багато людей йшло за Юе Ханьсінь, вона залишалася неупередженою. Зрештою, вона навіть не пов'язала своє життя з жодним із них і натомість піднеслася. Вона справді вже належала комусь. Здається, Ці Хань теж знав про це. Не дивно, що його поводження з Юе Ханьсінь було настільки особливим.

- Бо ми знайшли нашу мету... - божество зліва повернуло голову і холодно оглянула присутніх людей, а потім сказала з усмішкою: - Настав час очистити цей світ.

- Що ви маєте на увазі? - обличчя всіх присутніх зблідли.

Людина дістала пурпурно-золотий талісман:

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now