Частина 250-251

10 0 0
                                    

Усі квіти на острові, що поїдають людину, миттєво перетворилися на попіл. Отруйний газ розвіявся повністю, а головний звір-винуватець випромінював аромат смаженого м'яса.

Чжень Юань був затиснутий до точки, де його чотири кінцівки були звернені до неба, оголюючи білу шкіру живота. Його гігантська постать стиснулася зі швидкістю, яку можна було побачити неозброєним оком, і всього за кілька миттєвостей вона стала розміром із середнього маленького цуценя. Чжу Яо практично не стримувала сили свого удару, миттєво руйнуючи його внутрішнє ядро. Виразно за такого удару його культивування зазнає регресії.

Чжу Яо підійшла до нього. Його чотири кінцівки трохи смикнулися, перш ніж він перекинувся. Потім він затремтів і лежачи на землі, благав про пощаду. «Велике божество, будь ласка, пощади моє життя, велике божество. Ця маленька звірятко знає свої недоліки, я не наважусь зробити це знову.

Чжу Яо насупилась і сказала холодним голосом. "Які помилки ти зробив?"

«Мої помилки...» Його тіло тремтіло. «Цей маленький звір не мав очей, щоб побачити гору Тай, і він образив великого божества. Велике божество, у тебе великодушне серце, будь ласка, не метушись із цим маленьким звірком і відпусти цього маленького звіра».

Він плакав, видаючи звуки гіркої скоромовки, і його маленька постать тремтіла, як лист, що розвівався на вітрі, і виглядала вкрай жалюгідною. Чжу Яо зітхнула. "Я не збираюся тебе вбивати".

Чжень Юань миттєво зрадів і схвильовано підняв два свої схожі на виноград чорні очі.

«Але я не можу тебе пробачити!» Тон Чжу Яо змінився, і обличчя Чжень Юаня стало страшенно блідим.

Чжень Юань, ти навіть не знаєш, що ти зробив неправильно, тому що ти думаєш, яке право ти повинен бути прощений за все, що ти зробив?

«Ні, я... тепер я справді знаю свої помилки. Я пожалкував, що зробив їх зараз. Щосили виправдовувався він.

Чжу Яо холодно засміялася. «Єдине, про що ти шкодуєш, це те, що зустрів мене. Ти шкодуєш, що спіймав мене, і шкодуєш, що мене образив. Тим не менш, ти не думаєш, що ув'язнювати душі цих практикуючих взагалі неправильно».

«...» Чжень Юань був вражений.

«Якщо ти шкодуєш про це від щирого серця, то ти не благав би мене пробачити тебе». Чжу Яо сказав з акцентом на кожне слово. «Отже, я не можу тебе пробачити. Я не вбиваю тебе, бо не маю права вирішувати життя та смерть когось. Ти демонічний звір дев'ятого рангу і вже виростив людську форму. Ти ввійшов у царство людей і дізнався про шляхи людини, але ти забув про чистоту, знайдену в його серці. Щоб удосконалюватись, ти живишся життєвою силою смертних. Ті, кого ти маєш просити про прощення, не я, а ті, хто загинув на цьому острові, бо їхня життєва сила була з'їдена тобою. Якщо я пробачу тебе сьогодні, то частина гріха вбивства цих людей буде покладена і на мене. Я буду вбивцею, який потурає тобі.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now