Ця контрактна освіта вже летіла до неї, миттєво огортаючи її як ланцюги. Написи на контракті в середині також почали виринати, стріляючи прямо в її серцевину, ніби він хотів насильно проникнути в її божественне почуття.
Чжу Яо була вражена. Вона інстинктивно хотіла чинити опір цьому, але була просто не в силах перешкодити напису увійти. Саме тоді, коли цей напис збирався увійти до її божественного почуття, золотий промінь світла раптово спалахнув з глибин її божественного почуття, миттєво розсіюючи цей напис.
Вона раптом згадала про новий знак божественного почуття, який її вчитель поставив їй на спину в пекло. Майстер секти Юй Цзінь одного разу згадав, що людина може мати лише один божественний чуттєвий знак.
"А?" Дитина на мить остовпіла, ніби не очікувала, що контракт розсиплеться на порох.
В серці Чжу Яо спалахнуло полум'я. Ця нестерпна дитина дійсно наважилася використати такий силовий метод. Якщо тигр не виявляє своєї могутності, ви звертаєтеся з ним як з хворим кошеням, чи не так?
«Малюку, йди сюди!»
«Тепер ти хочеш стати моїм улюбленцем? Тоді чому ти досі не стала на коліна? Він зарозуміло вказав на землю.
Куточки губ Чжу Яо здригнулися. Вона притягла дитину до себе, притиснула її до свого стегна і застосувала мистецтво, щоб обмежити його рухи. Цілуючись прямо в його маленькі сідниці, вона наносила їм ляпас за ляпасом. Пак! Пак! Пак!
Таку маленьку дитину, як ти, погано вчать! Прийшов сюди пограти з вогнем і таке інше! Чи знаєте ви, що це викликає лісову пожежу? Не кажучи вже про те, що ти все ще хочеш, щоб я стала твоєю домашньою твариною! Ти знаєш, що таке добрі манери? Чи вмієш ти поважати старших?
Малюк на мить зблід, а потім почав відчайдушно чинити опір. «Відпусти мене, старий демоне!»
Ха-ха, глянь на мій характер. Чжу Яо почала вкладати у свої ляпанці ще більше сили.
Побачивши, що він не може вирватися, губи нестерпної дитини зігнулися вниз і голосно заплакав. «У-у-у-у-у-у, хуліган ти такий собі! Ах ти лиходій! Уаааааххх ... »
Гей, хто перший почав знущання? "Перестань плакати!"
Ні. Я плакатиму скільки захочу! Я плакатиму, поки ти не станеш моїм улюбленцем!» Він почав вкладати більше сили у свої крики.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
ФэнтезиПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...