Коли Чжу Яо прийшла до тями, у неї паморочилося в голові, здавалося, що весь світ навколо обертається. Через деякий час запаморочення нарешті пройшло. Її розум якийсь час був порожнім, перш ніж вона змогла оговтатися.
Її смерть цього разу виявилася надто трагічною. Все-таки вона була до смерті замучена Жуй Юй!
З того часу, як вона почала перевтілюватися, володіючи читом реінкарнації, їй не було чого боятися. Зрештою, чого їй боятися, якщо смерть не страшна?
Однак вона забула, що в цьому світі людині легко померти, а ще легше зазнати страждань, жахливіших, ніж смерть. Вона не очікувала, що мистецтво, здатне замкнути душу, справді існувало у цьому світі. Вона була підвішена в повітрі напівмертвою, і навіть коли її тіло було мертвим, її душа, як і раніше, залишалася в ньому.
Ті кілька днів стали пеклом. І хоч спогади були розпливчасті, від однієї думки про це волосся у неї на голові досі вставало дибки. Їй варто було захоплюватися собою, оскільки думки про руйнування світу чи щось подібне не вкоренилися в неї в голові.
Якби майстер не зрозумів її статків і не зняв прокляття, то сама Чжу Яо навіть не підозрювала б про те, що вже померла. У такому разі, Сяо І і Жуй Юй катували б її доти, доки вона не збожеволіла.
Мабуть, тому, що на цей раз її смерть виявилася надто жахливою, Чжу Яо протягом деякого часу була дуже сонною. Вона ледь пам'ятала, що сталося після того, як майстер видалив прокляття і з'явилася Фен І. Не кажучи вже про те, як вони забрали Дух Металу у Сяо І та його рівень розвитку було знищено.
Тож, можна сказати, баг Сяо І був виправлений.
У цей момент Чжу Яо відчула насолоду від моменту довгоочікуваного блаженства після того, як минула криза, і її настрій покращився!
Чжу Яо похитала головою і озирнулася довкола. Її оточувала рівнина. Дикі трави і рослини просто процвітали, адже кожне бур'ян було набагато вищим за неї.
Чжу Яо почула тихий звук дзюрчання води попереду. Їй не терпілося вирушити до води, щоб поглянути на себе, тому вона щосили стрибнула назустріч звуку.
Стоп, чому вона стрибнула?
У Чжу Яо з'явилося погане передчуття. Поволі вона повернула голову.
Те, що вона побачила, було неймовірним.
Ні ні ні! Мабуть, вона якось неправильно повернула голову.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...