Людина, що звалилася, не дихала, а з її голови текла кров, яка менше ніж за хвилину пофарбувала довколишню землю в кривавий відтінок. Чжу Яо прожила вже двадцять вісім років і все ж таки вперше за своє життя побачила таку жахливу картину. Тією людиною, яка лежала в калюжі крові, виявилася дитина близько десяти років.
- Дрібний товстун Чжао! – скрикнув маленький Ван, що миттєво впізнав хлопця на землі. Лише після його крику Чжу Яо повернулася до тями і відразу ж заплющила очі Вана своїми руками. Дрібний шмаркач брикався кілька хвилин, після чого притих у її обіймах. Схоже, він сильно наляканий.
Чжу Яо теж злякалася. Вона згадала, що вже зустрічалася із цим хлопцем, коли ходила отримувати ідентифікаційну табличку. Вона навіть уявити собі не могла, що всього через місяць, він лежатиме перед нею в калюжі крові позбавлений свідомості. Вона підняла погляд і побачила приблизно за десять кроків від неї ще одну дитину. Він мав знайоме обличчя – це був дрібний обірванець, Сяю І, володар Подвійної духовної жили. Зараз він важко дихав і люто дивився на товстуна Чжао, що відключився. Його біла роба була сильно подерта, а тіло було вкрите безліччю поранень, з яких все ще сочилася кров. Його очі все ще були сповнені ворожості, а найголовніше – в руках був меч зі свіжими плямами крові. Відразу стає зрозумілим, що він був винуватцем події.
Сум'яття привернуло увагу багатьох людей, і навколо них вже зібрався натовп учнів.
- Що за зухвалість, ти справді наважився підняти руку на брата з однієї секти. – першим зреагував Ду Яюаньчень. За один стрибок він виявився поряд із Сяо І, і стусаном відправив геть його меч. Покликавши свій літаючий меч, він знерухомив його і повернувшись до учнів, що підбігали до нього, дав наказ - Поспішіть і повідомте майстра.
Сяо І не став пручатися, хоча можливо йому просто не вистачало на це сил, тому швидко був скручений на землі Юаньченем. Однак у його ясних очах все ще сяяла непохитність.
На шум збігалося дедалі більше учнів, у натовпі почали чутися тихі перешіптування. Опинившись поблизу центру загальної уваги, Чжу Яо почувалася ніяково, але вона продовжувала стояти, міцно заплющуючи очі Вана Сюйчжі і не даючи тому бачити цю жахливу картину.
- Що за шум? - пролунав голосний і ясний голос, що прийшов наче з небес. З головної зали промайнула постать, якою виявився майстер секти – Цзи Мо, він же виявився джерелом голосного голосу. Від його появи всі миттю стихли.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...