Частина 99-100

9 0 0
                                    

П'ятеро людей подивилися одне на одного. Перш ніж вони змогли оцінити ситуацію, чоловік, який збирався добити дитину, був негайно відправлений у політ, приземлившись за кілька метрів.

Інші злякалися. Здивовані вони оглядалися на всі боки, але навколо було порожньо.

Наступного моменту дерев'яні біти в руках чотирьох чоловіків, що залишилися, так само, як і перша, полетіли в нікуди.

- Привид! Ця примара знову прийшла! - раптом вигукнув один із чоловіків і втік. Інші також відійшли від шоку і кинулися тікати один за одним з наповненими страхом обличчями.

Тільки маленький хлопчик залишився на тому самому місці. Він був приголомшений і схвильовано оглядався навколо.

Чжу Яо зітхнула і показала себе. Замість того, щоб виглядати милою та ніжною, Чжу Яо одягла маску холоду та гордості та подивилася на хлопчика.

Вона не сказала жодного слова, лише простягла йому руку. Кільце, яке було в руках у дитини, відразу полетіло в долоню Чжу Яо. Вона оглянула його і, переконавшись, що всі предмети всередині цілі, знову одягла на свій палець.

Чжу Яо знову глянула на хлопчика, який продовжував на неї дивитися, а потім обернулася і пішла без вагань.

Після того, як вона зробила кілька десятків кроків, позаду почувся рух. Хлопчик слідував за нею.

Чжу Яо не турбувалася про нього і просто йшла прямо з міста. Вона йшла дуже повільно, але це була звичайна швидкість для дорослого, тому дитині важко було встигати за нею. Коли він слідував за нею, то зберігав дистанцію за п'ять-шість кроків. Він не був надто близько, але й не відходив надто далеко.

Через дві години після того, як вони прибули до спорожнілої дороги, Чжу Яо зупинилася і холодно запитала:

- Чому ти йдеш за мною?

Куточки губ хлопчика здригнулися, проте він не відповів.

Чжу Яо продовжила йти. У будь-якому випадку, він не зможе довго слідувати за нею.

Вони минули ще дві години. Чжу Яо була практиком рівня Напівбога, тому прогулянки на невеликі відстані не становили для неї складності. Однак дитина була простою смертною, а йшли вони по вибоїстій гірській дорозі, тому хлопчик важко дихав. Проте він продовжував слідувати за нею, а коли більше не зміг іти, то продовжив повзти, допомагаючи собі руками.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now