Ця з незрозумілої причини велика битва, що почалася, закінчилася настільки ж незрозумілим чином.
Незважаючи на те, що на їхньому боці ніхто не загинув, вони все ж таки втратили старійшину рівня Полубога. Якщо точніше, її викрали.
Як тільки Фен І зникла, формація знову почала руйнуватися. Чжу Яо не мав іншого вибору, крім знову з гіркотою приєднатися до підтримки формації. Чи не надто багато духовної енергії споживала ця формація? Незабаром вона насухо висмоктала всі її сили.
Цзи Mo мовчки показав очима: "Допоможи мені".
Чжу Яо захотілося заплакати. "Не дивись на мене так. Я теж не можу піти просто зараз, чи ти хочеш, щоб я закричала?"
Хоча чому б і не спробувати...
- Великий майстер Юй Янь, допоможіть нам! - здавалося, Чжу Яо в цей момент була одержима злим духом. - Великий наставник, покваптесь і виходьте! Виходьте, виходьте, скоріше сюди! Не ховайтеся всередині, я знаю, що ви вдома, якщо він найближчим часом не з'явиться, вона помре.
Як тільки ці слова злетіли з її вуст, перед нею зі спалахом білого світла з'явився Юй Янь, який випускав свою незмінну крижану ауру.
"Чорт забирай, він і справді прийшов!"
Не тільки Чжу Яо, навіть Цзи Мо був у шоці. Він не сподівався, що одного крику молодшого брата виявиться достатньо, щоб змусити його спуститися.
Як і слід очікувати від того, "хто не може бути явлений світу", вірно, Великий майстер? Він точно той самий, так!
Юй Янь холодно глянув на свого учня. Його обличчям, у якому ніколи раніше не було тепла, зараз можна було б океани заморожувати.
- Мас... Великий наставник! - Чжу Яо була в шоці і мало не видала сама себе. Вона могла тільки хихікнути і безглуздо йому посміхнутися.
- Учень Сой Соус, вітає Великого майстра, - Чжу Яо слухняно привітала його, зробивши сильний акцент на слові "учень".
- Мм, - тільки тоді Юй Янь кивнув, і вираз його обличчя став кам'яним, як завжди. Він уже був роздратований тим, що учень покликав його рано-вранці, крім того, через безглуздий план його власного дурного учня вона відмовилася визнати його своїм майстром. У нього справді були всі підстави сердитися.
Після привітання Чжу Яо, всі інші теж схаменулися, і звідусіль пролунав хор вітальних голосів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...