Оскільки Чжу Яо поспішала, вона не дивилася, куди йде. Вийшовши з великої зали, вона натрапила на кілька маленьких редисок. Вони мали бути новими учнями, які були прийняті в цей час, і їм було близько десяти років. Попереду йшли троє дітей, і, швидше за все, тому, що це був їхній перший візит у таке містичне місце, їхні вирази були досить яскравими. Обличчя першої дитини було сповнене хвилюванням, обличчя другої дитини було сповнене хвилюванням, а особа третьої дитини була сповнена... словом "Жук"!
Чжу Яо раптово зупинилася і ледь не вислизнула до коридору.
"Маленька невістка!" Ку-ку тримав її за руку, не даючи впасти обличчям униз.
Хто твоя невістка?
Ні, це не те, про що вона має зараз турбуватися. Чжу Яо обернулася, щоб подивитися на групу дітей, які вже вийшли на середину зали, глибини її серця були подібні до бурхливих хвиль. Жук знову з'явився так раптово, без жодного попередження.
Крикет, що це за дитина там? Вона вказала на маленького хлопчика праворуч.
«Хіба він не один із новоприйнятих учнів?» Ку-ку сказав їй: Звідки мені знати? Однак, оскільки він стоїть у першому ряду, він, мабуть, прорвався крізь ілюзію біля дверей істинного серця. На жаль, вони ніколи не займалися самовдосконаленням до того, як їх прийняли, тому навіть якби вони отримали просвітлення, вони не змогли б підняти свій рівень самовдосконалення. Просто їх переконання зміцнилися.
«Люди, які стоять у першому ряду, - це ті, хто отримав просвітлення?»
"Мгм."
Отримання раптового просвітління в момент надходження було явно ознакою шахрайства! Вона раптом згадала Сяо І. Як і слід було очікувати, всі жуки йшли шляхом щасливих зустрічей. Ця дитина не може бути такою ж, як Сяо І, вірно?
Вона не могла втриматися, щоб не повернутись і не подивитися в коридор. Вони вже почали відчувати духовні вени. Серед дітей, які отримали просвітлення, один мав три духовні вени, а другий-дві духовні вени. У обох були дуже хороші здібності, і навіть вираз обличчя Ку Цзяна трохи пом'якшав.
Тепер настала черга жучка-дитини. Він поклав руку на кришталеву кулю, і зразу ж у ній з'явилися один... два... три... п'ять кольорів.
Радісні почуття Ку Цзяна миттєво впали в глибини долини ще раз!
Пента-спиртові вени!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...