Тепер Чжу Яо не мав навіть найменшої сили поворухнути пальцями. Ало-червона кров прилила до її очей, змушуючи весь її світ виглядати так, ніби він був пофарбований у темно-червоний колір.
І все-таки цей божевільний, який мав померти раніше, піднявся з калюжі крові неушкодженим. Його зловісний дикий сміх пролунав просто перед нею.
Чжу Яо стиснула зуби від ненависті. Ця людина - тарган, правда?
«Як слід було очікувати, кров раси богів здатна кинути виклик небесам. Поки існує калюжа крові, я можу нескінченно воскресати. Його обличчя було сповнене люті та безумства. «Ну, і що з того, що це небесне Дао? Я піду шляхом, який кидає виклик небесам! Ван Шенг не зміг убити мене мільйон років тому, і ти теж. Ну і що з того, що я не можу піднестися? Я все ще можу насолоджуватися вічним життям. Мені, Чен Ціндяо, судилося стояти вище за Небесне Дао.
Чен Ціндяо!!
Чорт забирай, так він і є ця сука!
Насправді він не помер!
Даос Ван Шенг, ви надто непрофесійні!
А може, він давно знав, що Ван Шенг уб'є його, тому зробив усі необхідні приготування і використав маленького восьмого для нескінченного воскресіння?
Не дивно, що даос Ван Шенг хотів, щоб його ім'я смерділо протягом десятків тисяч років після його піднесення. Як він і казав, він був сукою серед сук!
Чен Ціндяо вже повністю піднявся з калюжі крові, його сміх став ще різкішим. Велика кількість чорної аури почала виходити із його тіла. Спотворені і зловісні чорні мітки повільно тяглися від його кістлявих рук, розповзаючись по всьому тілу.
Це була... мітка диявола!
Щоправда. Такий збоченця, як він, справді підходив для диявола.
На жаль, вона більше не мала сил зупинити його.
Диявольська аура з його тіла зростала, та її культивація теж росла. Коли на його обличчі з'явився друк Диявола, він повністю перетворився на диявола. Немов відчувши раптовий приплив сили у своєму тілі, він зловісно засміявся і підняв руку до Чжу Яо, що лежить на землі, в центрі його долоні зібрався чорний газ. Ти дійсно здивувала мене, але, на жаль... ти зіткнулася зі мною! Тобі судилося померти тут!»
Його долоня спалахнула, і ця концентрована диявольська енергія ось-ось мала забрати її життя... неминуче, Чжу Яо не зможе уникнути цього. Раніше він був лише напівбогом, але це вже перетворило його на таку чудовисько, не кажучи вже про те, що тепер він перетворився на диявола. Змирившись із долею, вона заплющила очі. Найкраще, що вона могла зробити, – це змінити аватар. А потім вона повернеться та вб'є його! Ще одна героїня вийде на сцену!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...