Частина 35-36

13 0 0
                                    

Чжу Яо померла. До цього їй ніколи не доводилося так чітко усвідомлювати істину того, що вона померла.

Тому як...

"Якого біса!? Чому над моїм трупом витають слова "Остаточно мертва"?! Чому смертельна рана на моїх грудях прихована мозаїкою!? Це що, жарт Творця? Здайся, і я обіцяю, що поб'ю тебе не до смерті!"

"І що з цим діалоговим вікном, яке раптом так раптово переді мною вискочило? Це ж точнісінько діалогове вікно з ігор. Така штука вискочила, а на ній чітко прописано [Ви остаточно мертві, бажаєте повернутися до точки воскресіння?], а під ним дві кнопки [Так] та [Так]".

"Таке відчуття, що я у мережевій грі. Що трапилося зі світом бойових мистецтв? І якого біса, що це за гра з двома варіантами [Так]? Який сенс у наявності двох варіантів?" - заревіла Чжу Яо, що витала у формі духу.

Але іншім тут присутні, схоже, було неможливо побачити її у поточному стані, як і було неможливо побачити слова з її трупиком. Лисиця-демониця вже була мертва, тоді як Ван Сюйчжі схилився над її тілом і обіймав її, відчайдушно вливаючи в рану свою духовну енергію, ніби намагався цим залікувати цю дірень у її грудях. На жаль, вона була вже мертва, так яка була користь у заліковуванні цієї рани? Духовна енергія, що вливається Сюйчжі, не могла затриматися в рані і миттєво розчинялася у повітрі.

- Цього не може бути. Сестричка Чжу Яо, це ж не могло статися з тобою, - торохтів собі під ніс Ван Сюйчжі, як робот, повторюючи і не маючи наміру припиняти цю безглузду дію. Але тіло в його руках з кожною миттю ставало все холоднішим і холоднішим.

Тільки тоді, коли він вже не міг звільнити хоч краплю духовної енергії, його спокій почав руйнуватися:

- Сестричка Чжу Яо. Ти обіцяла, що завжди захищатимеш мене. Ти обіцяла! Як ти могла...

Чжу Яо вперше побачила Ван Сюйчжі плачучим. Незалежно від того, чи це була зухвала і розпещена дитина в минулому, чи теперішній сором'язливий і непохитний молодик, він ніколи не пролив перед нею жодної сльози. А зараз він ревів як маленька дитина.

Чжу Яо підійшла ближче і хотіла погладити його по голові, але діалогове вікно, яке вона ігнорувала, почало люто тремтіти. Всюди почали вискакувати нескінченні копії одного й того ж діалогового вікна, наче система забаговала.

Менше ніж за хвилину всі декорації закрилися незліченними нашаруваннями діалогових вікон. 

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now