Частина 123-124

8 0 0
                                    

Серце У ​​Суна пом'якшилося. Зрештою, Му Мейянь була його жінкою, і він, незважаючи ні на що, мав захищати її. Тому він їй повірив. Несвідомо проігнорувавши той факт, що вона вже втратила невинність. Наче намагаючись втекти від правди, У Сун намагався не думати про це.

Отже, У Сун зачинив двері секти і відмовлявся приймати будь-кого. У будь-якому випадку, Секта Лазурного Польоту мала приголомшливу велику формацію бар'єру. Навіть якби сам старійшина Полубог прийшов до них, Суну не довелося б ні про що турбуватися. Крім того, в їх секті все ще перебував Чень Нін - Напівбог на пізніх етапах розвитку.

У Сун навіть проігнорував скарги старійшин Душі, що зароджується, з якими разом виріс. Він знову і знову обіцяв, що зможе захистити секту, і все буде добре.

У Сун і його брати і сестри на стадії Душі, що зароджується, вирішили відкласти в бік факт повернення старійшини Чжу Яо. Хоча вона на законних підставах була майстром секти, проте вона зникла тисячу років тому. Всі ці роки великі та малі справи секти вирішувалися у Суном. Він був тим, хто крок за кроком звів Секту Блакитного Польоту на вершину. У серці кожного учня У Сун був справжнім лідером секти, а Чжу Яо була для них лише благодійником, який одного разу врятував їхнє життя. Хоч у діях У Суна зараз і були якісь егоїстичні мотиви, він не боявся, що Чжу Яо раптово повернеться до секти і обійме посаду майстра секти.

Тому що У Суну здавалося, що він цілком виправдано обіймав цю посаду. Коли Чжу Яо зникла, і не було кому очолювати секту, всі погодилися з рішенням У Суна зайняти становище майстра Секти. Крім того, донедавна він завжди показував чудові результати, і всі звикли до того, що він чудово справляється.

Однак, чого У Сун ніяк не очікував, то це того, що Чжу Яо в ​​принципі не збиралася забирати у нього свою посаду.

Але сьомий день після того, як У Сун повернувся до Секти Блакитного Польоту, до нього прийшов старійшина Сезам. Він відкрито з'явився у великий зал і перед усіма учнями дістав жетон майстра Секти. Це був жетон Секти Блакитної Меланхолії.

- Пані веліла мені повернути це майстру Секти Блакитної Меланхолії.

Щойно пролунали його слова, як вісімдесят, або близько того, обличчя потемніло. На них з'явився вираз повного подиву, проте вони не могли посперечатися з ним. Вони були Сектою Блакитного Польоту, однак це справді був жетон Секти Блакитної Меланхолії, оскільки саме ці два слова були написані на ньому.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now