Частина 1-2

115 10 4
                                    

Чжу Яо відчула, що перемістилася в інший світ, і це сталося без будь-якого попередження. Всього хвилину тому вона чатувала з друзями, обговорюючи лазівку в онлайн грі, розробленої її компанією, а наступної миті вже опинилася всередині цього солом'яного будинку, все ще тримаючись рукою за білу комп'ютерну мишу.

Цілих десять хвилин вона пробула в прострації, стискаючи в руці мишу і шукаючи поглядом комп'ютер з монітором, що раптово зникли. Але перед нею був лише зношений стіл. Який комп'ютер? Який монітор? Навіть чортової клавіатури не було.

- Паршивка, ти чому досі прохолоджуєшся? - Хтось увійшов у двері і спробував тріснути її. Вона несвідомо вивернулася, але мишка вискочила з її руки і, впавши на підлогу, безвісти зникла.

Чжу Яо підвела голову і подивилася на людину, що стояла біля неї. Цією людиною виявилася худорлява жінка з глибокими зморшками на лобі, одяг її був потертим і знебарвленим, наче від багаторазового прання. Вся її сутність немов кричала: "я селянка"; хоча основну роль тут все ж таки відіграла одяг у стародавньому стилі, в який вона була одягнена.

- Ти хто?

- Хто я? Ти що, ще спиш! Я твоя мати! Поспіши і закип'яти воду, на подвір'ї так сонце світить, що дупа вже спіклася, а ти тут байдикуєш! Чи хочеш отримати? – миттю розлютилася жінка. Перший її удар завершився промахом, але вільною рукою вона схопила Чжу Яо і без жодних пояснень витягла її з кімнати.

Вона відчула, що варто було б прояснити ситуацію, але не змогла знайти можливість, а коли оклемалася, була вже на кухні.

Поглянувши на стопку дров заввишки з половину стіни та глиняну піч, Чжу Яо зрозуміла, що існує проблема з її переселенням в інший світ. Вона все ще була у своїй піжамі, яка зовсім не змінилася, доводячи, що потрапила сюди у своєму тілі, але тоді звідки тут взялася ця мати? Виходить, що навіть при врахуванні того, що вона перемістилася разом зі своїм тілом, тут використовувався принцип духовного переміщення. Це справді нормально? Але головним питанням для неї залишалося як розпалити вогонь, не кажучи вже про те, як закип'ятити воду!

І хоч вона знала, що останнім часом переміщення душ було таким самим частим і популярним явищем, як похід у магазин, вона ніколи не думала, що таке станеться саме з нею. Зрештою, вона ж ніхто інший, як техно-гік.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now