Частина 198-199

4 0 0
                                    

Чжу Яо більше не могла вислуховувати цю нісенітницю. Скориставшись тим, що Фу Лукан поринув у смуток і жалість до себе, вона поспішно втекла від нього до лісу.

Світовий Дух сказав, що цього разу вона має надзвичайно важку місію, до того ж вона хотіла якнайшвидше розібратися у своїй нинішній ситуації, тому мала діяти ще обережніше. Доторкнувшись до бокової кишеньки, вона відчула всередині два круглі предмети.

Чжу Яо дбайливо витягла їх, то були два плоди: один - білий, інший - чорний, ті, що виросли на її теле-дереві. Після того, як вона набула людського вигляду, вони опинилися в її кишені.

- Майстер? Юе Ін?

Два плоди, як і раніше, не відповідали. Чжу Яо зітхнула і вирішила спершу вибратися з цього місця.

Коли вона вийшла з лісу, перед нею раптом постала велика садиба. Ало-червоні ворота виглядали надзвичайно переконливо, і біля входу були навіть два леви, що дуже владно виглядали. По периметру її оточували червоно-червоні стіни, а всередині виднівся невеликий павільйон. Земля, зайнята цією садибою, була неймовірно велика, і одним поглядом неможливо було охопити її цілком. Відразу ставало зрозуміло, якою владою мав її власник, і єдине, чого не вистачало, - повісити над входом великий плакат із написом "Я дуже багатий".

Не встигла Чжу Яо навіть наблизитися до неї, як почула безсоромні голоси, що походять від її оточення.

- Швидше погляньте! Ще одна.

- Дуже шкода. Одяг тієї дівчини, що проходила тут кілька днів тому, як і раніше, на дні криниці. Дерево, що росте біля колодязя, кілька разів говорило мені, що навіть ґрунт там починає смердіти.

- Ха-ха, ще одну незабаром обдурять.

- Ця молода леді має досить пристойний вигляд. Буде справді шкода, якщо вона піде на корм цій лисиці.

- Правильно, мабуть, вона виглядає такою привітною. Мені вона подобається.

- Чому б нам не натякнути їй, завадивши увійти до цієї садиби?

- Добре Добре! Поспішайте, давайте дамо їй підказку.

*Вшух-вшух...*

Наступної миті Чжу Яо засипало листям.

Вона повернулася, подивившись на два великі дерева, що росли на узбіччі дороги, і куточок її губ сіпнувся. Вона мовчки змахнула листя, що нападало на голову і, вирішивши не звертати на них уваги, продовжила йти вперед.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now