Цього разу Світовий Дух написав досить шокуючі слова, однак.
- Хто знає, чи ти кажеш правду.
- Я клянуся Небесним Дао, - раптово чоловічий голос відбився в її порожнечі. Це вразило Чжу Яо, яка вже звикла вести бесіду сама з собою.
- Чорт, так насправді ти знаєш, як говорити.
Світовий Дух: Тобі не здається, що набирати текст набагато крутіше? Я артистичний хлопець.
- Круче твоя сестро! - добре, принаймні вона тепер знала, що він був чоловіком. Він уже дав їй слово і навіть заприсягся Небесним Дао, так що вона цілком могла повірити йому ще раз. Клятви, які принесли на Небесному Дао, контролювалися самим Небесним Дао. Якщо така клятва буде порушена, то ніхто, доки він перебуває в межах Трьох Царств, не зможе уникнути покарання, накладеного Небесним Дао. – Якою буде наступна місія?
Світовий Дух: Це буде світ, який скоро зруйнується.
– ... – це звучало дуже небезпечно. Хвилинку. - Тобто, говорячи іншими словами, баг не в Божественному Царстві? - "Чорт, тоді що щодо мого майстра?"
Світовий Дух: Я врахував складність цього завдання, тому дозволю тобі взяти із собою членів сім'ї.
Тепер це виглядало трохи краще. Але... як вона має привести його туди?
Світовий Дух: Враховуючи, що ми давні друзі, дозволь мені подарувати тобі досягнення.
- Досягнення? - "Це ще що таке?"
Світовий Дух: Тоді бувай, люба подруго. Біла дірка та біле завтра чекають на тебе!
- Стривай, висловлюйся ясніше, гей! - не встигла Чжу Яо закінчити, як перед її очима все потемніло. Виникла смужка завантаження і, ніби поїзд, що мчить на всіх парах, миттєво заповнилася до межі. У неї виникло дуже погане передчуття.
Коли Чжу Яо знову прийшла до тями, вона всім своїм тілом відчула тепло і затишок. У повітрі відчувався свіжий запах природи, і вона мимоволі зробила глибокий вдих, перш ніж розплющити очі. Все поле її зору було заповнене зеленню, проте всі дерева та рослини виявилися напрочуд невисокими. З першого погляду ставало зрозумілим, що жодна з них не дотягувала до її зростання.
Щоправда, коли з хащі вискочило біле звірятко, вона зрозуміла, що це не дерева були маленькими, а швидше вона стала набагато вищою. Чи можливо, що цього разу її персонаж був гігантом, який вимахав навіть вище за дерева? О ні, вона хотіла б стати карликом!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...