Частина 111-112

8 0 0
                                    

За допомогою величезної кількості високорангових демонічних звірів, які наполегливо працювали протягом шести годин, нарешті, коли небо вже посвітлішало, річковий берег зник.

У цей момент Чжу Яо відчула полегшення. Річкова вода мала сильну властивість роз'їдати духовні предмети, наприклад, містичні артефакти. Вони могли втратити свої властивості навіть після короткого контакту з водою.

Тепер, коли берег річки був відсутній, шматок нефриту буде миттєво знищено, впавши у воду, і Му Мейянь не зможе заволодіти цим артефактом.

Місію було виконано, тому Чжу Яо сказала всім розходитися по домівках. Хоча демонічні звірі виглядали незгодними, вони не наважувалися не послухатися її наказу. Таким чином, вони один за одним, з кожним кроком обертаючись на Чжу Яо, почали йти, за винятком демонічного звіра десятого рангу на ім'я Чень Нін.

Раніше, коли звірі розширювали річку, можна було помітити, що Чень Нін був найсильнішим серед них. Хоч інші звірі, можливо, і не хотіли йому підкорятися, вони не наважувалися ображати його.

Він сказав, що не живе в цьому лісі, тому, коли дізнався напрям, в якому рухалася Чжу Яо, він пішов за нею. Так як він допоміг їй, Чжу Яо нічого не залишалося, крім як дозволити йому слідувати за собою по п'ятах.

- Владико, у мене в роді були такі ж, як ти. Подивися на мої пазурі, хіба вони не схожі на твої? - Запитав Чень Нін, простягаючи Чжу Яо гігантську курячу лапу.

"Чорт забирай, де вони схожі? У тебе трипала куряча лапа, а я дракон, у мене лапа з п'ятьма пальцями, розумієш?"

Обличчя Чжу Яо потемніло, як чорнило. Розвернувшись, вона відповіла:

- Хіба ми не схожі один на одного, коли ти перетворюєшся на людину?

Стоило Чень Ніну почути її слова, як він, ніби щойно усвідомивши це, негайно повернувся до зовнішності елегантного білошкірого джентльмена. Він блискуче посміхнувся і простяг Чжу Яо свою лапу. Ні, заждіть, це була його права рука. Він змахнув рукою праворуч, а потім ліворуч. Потім глянув на руки Чжу Яо, після чого схопився руками за своє обличчя і захихотів:

- У Владики є руки. Маю руки. Владико, що за доленосний збіг!

"У сестри твоєї доленосний збіг!"

Чжу Яо ледве стримувалась, щоб не побити його до смерті. Він закликала свій літаючий меч і злетіла.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now