Коли вона попрямувала всередину, промені світла стали ще яскравішими, але вона не зустріла по дорозі жодного захисного механізму. Вона вже раділа, як їй пощастило, коли раптом навколо неї спалахнуло біле світло. Духовні мечі один за одним з'явилися у повітрі, а потім кинулися до неї.
"Що за біс?!"
Цього разу вона нізащо не зможе від них ухилитися.
В останній момент Чармандер, який весь час тихенько стрибав собі на трьох лапах у неї за спиною, вискочив уперед і захистив Чжу Яо. Ці духовні мечі зі брязкотом ударилися об його луску, а потім потрапляли на землю і випарувалися.
Чжу Яо змогла зітхнути з полегшенням:
- Спасибі тобі!
- Мяу~~, - з неймовірно гордим виглядом обізвався Чармандер. Проте, коли він опустив голову, то зрозумів, що лапа, яку він так старанно захищав, опустилася на землю, і його вуха, що стирчали, миттю з сумом поникли. Наче це потрясло його до глибини душі, він гірко заплакав:
- Лапо... лапа моя...
- ... - "Тобі ж її навіть не зламали, чи варто так журитися?" - Перестань, як тільки ми виберемося звідси, я підтримаю тебе за всі чотири лапи, добре?
Його очі миттєво просвітліли.
Чжу Яо почала уважно оглядати коридор. У той момент, коли з'явилися духовні мечі, вона чітко відчула коливання енергії від формації. Озирнувшись на всі боки, вона миттєво помітила, що на лівій кам'яній колоні вигравіровано атакуючу формацію. Саме ця формація зібрала духовну енергію для створення тих духовних мечів, які ледь не закололи її. Однак руни у формації були трохи давніми і не були схожими на руни, які використовувалися зараз. Швидше, вони трохи нагадували руни запечатування, яким колись навчив її майстер.
Чжу Яо спохмурніла. Схоже, це місце насправді було не безпечним. Коли вона рушила далі, її пильність трохи зросла. Як і очікувалося, на наступній колоні, що з'явилася перед нею, виявилася чергова формація. Що далі вона йшла, то складнішими ставали ці формації. Вона обережно обходила по периметру кожну з них, від чого її подорож стала дуже напруженою.
Вона йшла близько години, поки, нарешті, не дісталася кінця. Просто перед її очима постали гігантські кам'яні двері. Побачивши на дверях реалістичне зображення такого ж гігантського демонічного звіра, чиї очі залишалися зачиненими, Чжу Яо відчула бридкі наміри всього цього світу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...