Частина 293

2 0 0
                                    

Погана людина отримала те, що заслужила. Чжу Яо прибувала на диво, мало того, що вся її команда залишилася жива, так вона ще й отримала нагороду маленького гордого фенікса. Це був абсолютно щасливий кінець, крім того, що її майстер був злий настільки, що вся секта Несс Цезарі була під загрозою повної заморозки.

Чжу Яо ніколи не бачила свого пана в такому гнівному стані, і їй здавалося, що вона ледве розрізняє блискавки в його очах. Якби не її тверда рішучість, її добре ставлення до визнання помилок і її клятва ніколи не робити цього знову, він міг би, можливо, підірвати всю секту Несс-Цезарі.

Ось чого ви всі заслуговуєте за те, що вчите мого учня поганим речам!

Звичайно, мертві могли уникнути покарання, але живі-ні. Щоб ця дурна учениця добре запам'ятала свій урок, один учитель сказав, що треба покарати її. Чжу Яо спокійно погодилася, і вона лагідно звернулася до нього з останнім проханням.

"Тільки не моє обличчя, будь ласка."

Юй Янь погодився. Він справді не вдарив її по обличчю, натомість він почав шльопати її по сідницях.

Вона була могутньою онукою тіткою самого майстра секти Несс Цезарі. Вона мала такий високий статус, не кажучи вже про те, що була в такому похилому віці. Тим не менш, вона була притиснута до стегон свого господаря, як маленька дитина, приймаючи ляпанці своєю п'ятою точкою.

Її обличчя не було зачеплене, але все одно помітно зменшила у природному кольорі!

Більше того, він навіть запечатав її духовну енергію і ні в якому разі не був м'який зі своїми ударами, кожен удар був настільки гучним, наскільки це було можливо. Здавалося, весь світ чує її страждання.

На щастя, було не так багато людей, які відвідали б Скайбонд пік, інакше вона дійсно відчувала б себе вмираючою.

Маленький восьмий теж був вірним. Коли він дізнався, що її король сам древній верховний бог, він твердо став на бік її короля. Поки вона терпіла таке нелюдське покарання, він мовчки відвернувся.

Зрадник!

Тому наступного дня вона без дива не змогла піднятися на ноги.

Ніхто не міг зрозуміти страждань літньої людини, чиї сідниці розпухли від ляпасів.

"Ти не спиш?" Юй Янь штовхнув двері. Він глянув на свого учня, який все ще лежав на ліжку, її обличчя все ще було досить холодне, але вже воно не несло в собі сильної люті, яка була вчора. Здавалося, її гнів трохи вщух.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now