Юй Янь простяг руку, на його долоні лежала нефритова табличка. Чжу Яо уважно оглянула її.
"А? Чому ця табличка виглядає так знайомо? О, а хіба це не та ідентифікаційна табличка, яку я отримала п'ять років тому? Оскільки вона тоді не мала духовної енергії, вона закинула її у якийсь кут.
- Майстер, а де ви її знайшли? - Вона вже й сама забула, куди її кинула.
Юй Янь не відповів, а просто сказав їй:
- Зброя, яку ти хотіла, вже знаходиться усередині таблички.
Чжу Яо забрала її. Використавши божественне сприйняття, вона перевірила вміст таблички. Там було кілька комплектів одягу та книги із заклинаннями початкового рівня. Це предмети, видані їй сектою. Поруч із книжками лежало віяло, яке вона спішно дістала.
Чжу Яо не знала, з чого воно було зроблено, але в руках відчувалося дуже зручно. Віяло було темно-червоного кольору і хоч у нього не було якихось яскравих візерунків, воно випромінювало слабкий заспокійливий аромат, та й виглядало дуже гарно.
Чжу Яо трохи з ним повозилася. Ця зброя могла послужити як для нападу, так і для захисту, яка ще й легко складалася. Саме те, про що вона і просила. Чжу Яо миттєво полюбила своє віяло.
- Якщо віяло відкрити, то воно може бути використано як артефакт для польоту. Швидкість у нього не гірша, ніж у меча. - Юй Янь був абсолютно розчарований її здібностями польоту на мечі. Якщо його учень, учень Юй Яня, впаде з меча і розіб'ється на смерть - це буде вкрай принизливо.
Чжу Яо сильно кивнула і почала любити віяло ще сильніше. Доторкнувшись до нього, вона раптом згадала, що майстер пропадав деякий час.
- Майстер, ви ж не могли останній місяць займатися створенням цього віяла заради мене, чи не так?
Юй Янь байдуже кивнув головою. Витратити місяць на створення такої зручної зброї для його учня – не було великою справою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...