Частина 159-160

5 0 0
                                    

"Що?" - Чжу Яо нарешті помітила, що, як і сказав її майстер, Тао Маньфен все ще сиділа перед столом. Однак божественна енергія, що оточує її тіло, раптово стала трохи щільнішою, і це не було кінцем. Поступово та ставала все щільнішою та щільнішою. Навіть божественна енергія, яка спочатку була в кімнаті, почала тремтіти.

Тао Маньфен відразу зрозуміла, що це за аномалія, і її вираз став радісним. Піднявши Чжу Яо, вона сіла на ліжко, схрестивши ноги і почала поглинати божественну енергію.

"Юй Яо, у просторовому вимірі відбуваються аномальні рухи божественної енергії." - Голос Юй Яня продзвенів у її голові.

Чжу Яо внутрішньо зблідла, нарешті усвідомивши, що раптове збільшення божественної енергії в кімнаті насправді походило з просторового виміру. Маленька сучка справді змогла спрямувати божественну енергію із просторового виміру?

Тао Маньфен медитувала цілий день, доки не поглинула всю божественну енергію. Рівень її культивації зріс із початкової стадії до середньої. Коли вона закінчила, аномальний рух божественної енергії у просторі зупинився.

- Як і очікувалося, це скарб. - Тао Маньфен підняла шматок божественного нефриту, і її обличчя сповнилося передчуттям. Цей шматок божественного нефриту можна було використовувати підвищення рівня культивування. Вона ще раз оглянула його з різних боків, і раптово випустила своє божественне почуття, посилаючи його до нефриту.

Серце Чжу Яо тьохнуло. Ці відчуття були такими ж, коли Гудан вперше проник у просторовий вимір. І в той момент, коли вона почала відчайдушно шукати вихід із ситуації, ця нитка божественного почуття раптово була відкинута. Разом з цим її нефритове тіло почало випромінювати біле сяйво, і з'явилося таке почуття, ніби щось передавалося через її сферу божественного почуття.

*П'ю, п'ю, п'ю! - Після кількох таких звуків, наче виплюнні боби, кілька божественних трав упали з порожнього повітря, швидко заповнивши всю підлогу. Деякі навіть несли із собою свіжу землю.

- Це... - Тао Маньфен різко встала. Піднявши з землі божественні трави, очі її розширилися.

- Божественна духовна трава, гілка імператорського вітру, Кривавий Лотос Меридіан... - один за одним з її вуст зривалися різні назви, і чим більше вона говорила, тим більше приголомшено ставало її обличчя, ніби дівчина не могла повірити у побачене.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now