Схоже, ця жінка була тяжко поранена, бо знепритомніла, лежачи на землі. Її дихання було слабким і створювалося відчуття, що вона ось-ось зробить свій останній подих. Дивлячись на це видовище, Чжу Яо зрозуміла, що їй дуже дісталося.
Однак жінка, що лежала перед нею, безумовно, мала непогані здібності. Хоча її тіло і знаходилося в такому стані, поглинання божественної енергії їм не припинялося, ніби вона інстинктивно використовувала її для відновлення пошкоджених меридіанів у своєму тілі.
То був поганий знак.
– Що це за гриб такий? - Мушмуш з цікавістю кілька разів обскакав довкола жінки. - Він виглядає дуже дивним, набагато дивнішим, ніж дух каменю.
- Це не гриб, - поправила Чжу Яо. "Невже в його очах усі на світі гриби?" - Вона – божественний практик.
- Божественний? Вона виросла і перетворилася на божество? - Гриб виглядав трохи схвильованим.
- Угу, - "Хіба це не Божественне Царство? Тут кожен має бути божеством, вірно?"
Гриб ще раз оглянув несвідомо лежачу на землі тільки для того, щоб презирливо пирхнути:
- Вона виглядає дуже потворно. У неї різнокольорова шкіра, вона не така гарна собою, як я.
"Різнокольорова? На ній лише одяг".
Чжу Яо мовчала.
- Краще поспішаємо піти, - нарешті сказала Чжу Яо. Вона не знала, чому ця жінка впала сюди, і не могла гарантувати, що та не зрозуміє все, коли прокинеться. Як команда з нефриту та гриба, з бойовим потенціалом рівним нулю, вони точно не були їй противниками. - Це погана людина.
- Чому? Вона знущалася з тебе? - Мушмуш потемнів, бо його почуття справедливості миттєво спалахнуло. Все його грибне тіло стало червоним. - Не бійся, як тільки вона прокинеться, я помщуся за тебе.
- Ти не зможеш перемогти її, - звідки у гриба, якому ще треба було навчитися божественному мистецтву та пізнати людську форму, було стільки впевненості?
- Нісенітниця! - Мушмуш миттєво стривожився і підстрибнув. - Я єдиний гриб у цьому лісі, який став божеством. Немає жодного гриба, здатного побити мене. Як цей новоприбулий потворний гриб може бути сильнішим за мене?
"Я ж сказала вже, що це жінка, а не гриб!"
Чжу Яо мовчала.
Проте гриб уже сидів поруч із жінкою і не збирався йти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...