Кулон із нефриту злегка засвітився. А за мить, наче невелика проекція, над ним з'явився маленький білий силует. Зі звичним холодним виразом обличчя він подивився на свого учня, який розлігся на столі. Він не міг не простягнути руку, щоб погладити її по голові, проте не зміг її торкнутися. Його голос неусвідомлено став м'якшим:
- Що трапилося?
Чжу Яо скривила губи:
- Серце учня розбите.
Юй Янь мовчав. Його раніше м'яке вираз обличчя стало холодним і суворим. Розбите серце? Вона була ще до когось прив'язана?
Руки Чжу Яо затремтіли. Чому він раптово став таким страшним?
- Я говорю про свого учня. Мій учень! Та дівчинка, з якою ви мені допомогли.
Атмосфера холоду довкола одразу ж зникла. Він лише байдуже хмикнув у відповідь. Схоже, це його не стосувалося.
– Спочатку я врятувала дитину. Побачивши, що він і Юй Ло взаємно покохали один одного, я передала її йому, Чжу Яо згадала про це і зрозуміла, що була занадто необачна. Спочатку Чжу Яо думала, що в неї буде час поспостерігати за їхніми стосунками, проте вона ніяк не очікувала, що відразу ж мине тисяча років, - а тепер ця дитина любить іншу жінку, - за словами Юй Ло, та жінка була врятована У Суном.
Юй Янь насупився:
- Якщо в нього вже були стосунки, то навіщо йому інша жінка?
Так, це було дуже дивно для нього.
- Він сказав, що бачить у Юй Ло лише сестру, - "І це після так званого "Великого Кохання".
- Відмовки, - холодно відповів Юй Янь.
Чжу Яо не могла стримати гіркої усмішки. Вона ніяк не очікувала, що її майстер, який завжди був людиною без будь-яких емоцій, зможе зрозуміти, що якась людина використовувала лише жалюгідні відмазки, щоб прикрити свою зраду. А ось свій учень Чжу Яо не зміг цього розглянути.
- Як думаєте, що нам тепер варто робити?
Юй Янь безтурботно відповів:
- Каструйте його.
- Кхе, кхе, кхе... - Чжу Яо аж закашлялася від його слів. У шоці вона подивилася на майстра, обличчя якого було, на диво, цілком нормальним.
"Майстер, що ви тільки що сказали? І що трапилося з вашим холодним чином? Е-е... Гаразд."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...