Частина 43-44

11 0 0
                                    

- Та ти брешеш! - Злегка вигнув брови Ван Сюйчжі. – Навіть якщо я й повірю у сказане тобою, то як ти примудрилася потрапити під це дивне заклинання? Хто його наклав? До того ж ти зараз на стадії парагону Фундаменту, тож одразу стає ясно, що ти десь практикувалася. Де ти навчалася до того, як потрапила під вплив цього заклинання?

"Е-е... Чого це дрібний шмаркач раптом став таким прискіпливим?"

- Я не можу тобі розповісти.

- Чому?

- Тому що... - якщо вона почала брехати, то повинна дійти до кінця, змішавши навпіл свою правдиву історію з брехнею. Чжу Яо постаралася зробити якомога безпорадніший і неспокійніший вигляд. – Я не хочу втягувати тебе у свої неприємності. Якщо ти дізнаєшся надто багато, то, боюся, це спричинить наслідки.

- ... - як і слід було очікувати, Ван Сюйчжі здивувався, а його погляд відразу став трохи ніжнішим. Немов згадавши щось, він простягнув руку до неї і погладив її по голові.

- Як я й думав. Ви обидві дуже схожі!

– Схожа? На кого? На ту старшу сестру, яка тебе виховувала? - Чжу Яо продовжувала свою гру.

Ван Сюйчжі трохи зітхнув, ніби не хотів знову порушувати цю тему.

- І все ж, навіть якщо це твоє прокляття було розвіяне, ти не мусиш бігати по окрузі. І вже тим більше не повинна вступати в контакт із тим хлопцем - Сяо І, розумієш?

- Чому?

- Не питай, - Ван Сюйчжі не пояснював, натомість схопив її за руку і потяг на вулицю. - Ходімо, я поверну тебе на Гору Нефритового Лісу. Пам'ятай, не залишай гору через дрібниці.

Чжу Яо не втрималася і закотила очі: - "Я через тебе покинула гору, смердючий паршивець". Але побачивши, що з ним все добре, вона перестала турбуватися. Хоча, навіть якщо йому цього разу пощастило, це не означає, що успіх залишиться на його боці й у майбутньому.

Після того як вони повернулися на Гору Нефритового Лісу, вона обсмикнула Ван Сюйчжі, що вже збирався йти.

- Це ти тоді бився з Сяо І?

Ван Сюйчжі кілька хвилин мовчав, після чого кивнув.

Чжу Яо не втримала протяжне зітхання.

- Як гадаєш, із твоїм нинішнім рівнем розвитку ти зміг би його перемогти?

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now