Частина 129-130

6 0 0
                                    

Усі присутні, зокрема й Чжу Яо, були приголомшені шумом, викликаним тінню. Чжу Яо ледь удалося втримати в руках зброю. Її серце шалено забилося, коли вона нарешті відчула страх.

Насправді з того часу, як її майстер спустився до неї, у Чжу Яо з'явилося слабке передчуття, що ця тінь не така проста. Навіть якщо вона і не була божеством із вищого царства, це все одно була істота неймовірної сили. Однак, скільки б Чжу Яо не думала про це, вона ніколи не здогадалася б, що це виявиться одним із тих легендарних Дияволів.

Чжу Яо відчула, що готова заплакати, їй захотілося прикрити лавочку і оголосити страйк. Чорт забирай! Це Диявол, ви розумієте? Раса, яка сіяла смерть навколо себе, яка існувала тільки в легендах і аж до смерті боролася з Богами! Якщо хтось вирішить боротися з ними зі своїм смертним тілом, він або шукає смерті, або втомився від життя. Вони були на абсолютно різних рівнях, розумієте?

Можливо, тому, що Чжу Яо випадково вступила на шлях Божества, це призвело до появи Диявола, щоб урівноважити все?

Чорт забирай! Але маючи тіло дракона, вона не мала так званої "силою бога", окей? Вона навіть не отримала ніякої спадщини драконів, інакше з чого вона застрягла лише на стадії Напівбога?

— Старійшино, як ви вважаєте, що нам треба робити? - швидше за все, тому, що недавня сцена була надто жахливою, один практик Душі, що зароджується, обернувся і подивився на Чжу Яо, яка все ще стояла на колишньому місці.

У той момент, коли він промовив ці слова, всі, хто досі був у шоці від появи раси Дияволів у цьому світі, схаменулися і один за одним обернулися, щоб подивитися на Чжу Яо. Мабуть, старійшина була єдиною людиною, яка змогла вистояти проти Диявола. Вони все ще залишалися надії.

На Чжу Яо подивилося безліч наповнених надією очей, і вона рефлекторно зробила крок назад. Якщо вона відповість, що не знає, що потрібно робити, її поб'ють до смерті?

- Не панікуйте, - Чжу Яо зробила глибокий вдих, придушивши свій страх, - я думаю, що Диявол ще не готовий. Йому ще належить повністю воскресити себе, інакше навіщо йому захоплювати тіло практика? Крім того, я насильно вигнала його з тіла, тому його, безумовно, серйозно поранено. Ми можемо скористатися цією можливістю, щоб повністю знищити його, доки його енергія повністю не відновилася. - У будь-якому випадку їм варто спробувати знищити його, доки він поранений, ні, не так. Потрібно його переслідувати, доки мають перевагу.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now