Юй Янь однією рукою сформував печатку, яка мала захистити божественне почуття Чжу Яо. Урочистим голосом він сказав:
- У твоєму тілі дуже багато духовної енергії, саме час підготуватися до формування Ядра Душі.
- ...
Сформувати Ядро Душі? Вона була лише на початковому рівні Фундаменту, як рівень її самовдосконалення так різко підскочив?! Грім довкола них ще лютіше загуркотів, і меч, що височів навіть над горами, миттєво наповнився блискавками іскрами, ніби містив у собі міць, здатну знищити весь цей світ.
Духовна енергія блискавки в повітрі ставала дедалі густішою, приносячи з собою гнітючу силу, яка заважала людям дихати.
- Заспокой і очисти свій розум від сторонніх думок, а потім сконцентруйся на формуванні свого Ядра Душі, - Юй Янь встановив кілька формацій, призначених для стабілізації духовної енергії, і вмостився біля неї. За ним виникло ілюзорне зображення білого дракона. Він обвив навколо них обох, допомагаючи їй відновити пошкоджені меридіани.
Духовна енергія блискавки в тілі Чжу Яо так дико носилася, що здавалося, ніби вони намагалися розірвати її тіло на частини. Її нинішній персонаж мав тільки деревну духовну жилу, тому, якщо вона хотіла поглинути цю неприборкану духовну енергію, щоб сформувати своє Ядро Душі, їй спочатку потрібно було перетворити духовну енергію блискавки на духовну енергію дерева, перш ніж відправляти її у свій даньтянь.
Але тому, що духовна енергія блискавки увірвалася в неї так раптово, швидкість її циркуляції сильно відставала від нестримної швидкості духовної енергії блискавки, що бешкетує в її тілі. Тієї ж миті, коли їй вдавалося перетворити трохи на духовну енергію дерева, не встигала вона направити її у свій даньтянь, як та вже розсіювалася духовною енергією блискавки. Вона відчувала себе так, ніби всі меридіани в її тілі ось-ось розірве від рясніє духовної енергії блискавки, і навіть з куточків її губ постійно стікала кров.
Чорт, невже ця духовна енергія блискавки за щось образилась на неї? Чому щоразу з нею так важко порозумітися?
Якщо все продовжиться в тому ж дусі, навіть якщо майстер їй допомагатиме, її меридіани все одно зруйнує ця нестримна духовна енергія.
Чжу Яо стиснула зуби. Відмовившись від свого початкового плану, вона припинила перетворення енергії, а натомість безпосередньо направила духовну енергію блискавки у свій даньтянь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...