- Старійшина Чжу Яо, - У Сун, нарешті, прийшовши до тями після шоку, спохмурнів.
Він досі був притиснутий до землі, але все одно намагався казати:
- Ім'я Янь'ер - Му Мейянь, вона є старшим учнем Секти Блакитної Меланхолії, яка тепер називається Сектою Блакитного Польоту. Її переслідували практики-єретики, і зараз їй нарешті вдалося повернутися в секту, уникнувши смерті. Вона не людина з Секти Небесного Інду, про яку ви кажете.
- Та НУ? - Чжу Яо холодно засміялася. Раніше, почувши як У Сун називає Му Мейянь "Янь'ер", Чжу Яо здогадалася, що та не використала колишню особу дівчини, тіло якої захопила. Проте Чжу Яо не очікувала, що її вигнали із секти. Мабуть, битва з Юе Ханьсінь була справді напруженою. Вона опинилася у невигідному становищі. - Тоді чому б нам не запросити сюди майстра Секти Небесного Інду, щоб дізнатися, чи це правда чи брехня? От і дізнаємось. Я думаю, Секта Стародавніх Гір все ще має добре ім'я, щоб мати можливість запросити його сюди.
Чого й слід було чекати, обличчя Му Мейянь миттєво зблідло. Її очі на мить блиснули, але цей блиск зник.
- Не потрібно.
- Янь'єр? - У Сун зрозумів, що це може бути правдою, на його обличчі з'явилася недовіра.
Му Мейянь стиснула зуби. Звичайно, вона знала, ким є насправді. Однак зараз вона перебувала в тілі Жу Лу. Цей факт вона не могла заперечити.
Глибоко зітхнувши, Му Мейянь упорядкувала свої емоції, а потім повернулася до У Суну. Тієї ж миті з її очей почали литися сльози, а обличчя її наповнилося невинністю і нескінченним смутком:
- Старший брат У Сун, вибачте мені. Раніше мене звали Жу Лу. Але я ніколи не робила нічого, про що ходять чутки. Мене підставили. Будь ласка, повірте мені. Колись я була знайома з молодшою сестрою Мейянь, ми були близькі, як справжні сестри. Усі помилково прийняли мене за неї... Я... я просто хотіла зробити щось для покійної Мейянь, тому нічого не заперечувала... Хіба я коли-небудь за стільки років засмучувала вас?
Її слова були дуже добре продумані. По-перше, вона спростувала чутки про те, що вона є зрадницею Секти Небесного Інду. По-друге, колись Секта Лазурної Меланхолії та Секта Небесного Інду справді були тісно пов'язані. Тож вона могла знати Му Мейянь, ученицю Секти Блакитної Меланхолії. Потім вона переконала всіх, що робить щось по-справжньому добре заради своєї покійної сестри. Вона виставила себе абсолютним добром.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...