"Я дійсно не розумію вас, практикуючих людей." Маленький восьмий похитав своєю пташиною головою. «Невже довге життя таке важливе? Ви, люди, зробите все, щоб досягти цієї мети. З того моменту, як ви народилися, йде боротьба за ресурси, боротьба за можливості, всі ви боретеся зі своїми життями на межі, бажаючи піднестися і осягнути Дао. Він раптом згадав Чен Ціндяо, людину, яка наважилася вбити бога заради довголіття.
«Але хіба не всі практикуючі бажають осягнути Дао і стати божеством?» Маленький Бай зітхнув. «Я був прийнятий у секту божеств із самого дитинства. Окрім культивування, що ще я можу зробити?
"Що завгодно." Настрій маленького восьмого миттєво погіршився. «У будь-якому разі, якщо моя сьома старша сестра хоче допомогти тобі, я можу лише виконати її бажання. Однак якщо настане день, коли ти посмієш завдати їй болю...» його тон став холодним, і він продовжував, наголошуючи на кожному слові. «Я безперечно знищу твою душу.»
Він сказав це з такою впевненістю, що навіть маленький Бай не міг не тремтіти. Наче він справді міг це зробити. Він не міг не почувати себе спантеличеним, погладжуючи свою подряпану руку. Що ж ти за звір такий?
«Який, до біса, звір!» Маленький восьмий відразу нагородив його ще однією подряпиною. «Ти дурна людина, я Фенікс, один із Божественних рас, зрозуміло? Не називайте мене одним із цих низькопробних звірів.»
"Фенікс ... Фенікс виглядає ось так?" Маленький Бай, мабуть, не повірив йому. Хіба Фенікс може бути таким круглим? Не кажучи вже про те, що все його тіло було вкрите гарматою. Очевидно, він був птахом, який щойно вирвався зі своєї шкаралупи.
Маленький восьмий, однак, не усвідомлював цього ні в якому разі, оскільки він навмисне тряс своїми крилами. "Як це? Ти шокований моєю елегантністю? Як може смертний звір бути таким...»
Маленький Бай не став заперечувати, натомість він негайно матеріалізував перед маленьким восьмим водяне дзеркало, що відбиває вогненно-червону кулю.
Маленька восьма: «...що це за дурний птах?»
Він повернувся, щоб подивитися на маленького Бая, але побачив, що в його зіницях відбивається така сама вогненно-червона куля.
"А-а!" Його крик миттєво пронизав небеса.
Маленький Бай: «...» може, він ніколи раніше не бачив себе у дзеркалі?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...