"Старша військова сестра Чжу". З любов'ю сказала рожева постать і підняла пару блискучих очей. "потрапити в одну секту з тобою, це найвище благословення, яке я отримала за мої попередні життя".
«Хохохо...» Уява, це безперечно було її уяву. Чому вона бачила, як І Лін обіймає її стегно?
Чжу Яо підняла руку і відчайдушно натиснула кнопку "Вимк." для функції Любов світу. Якнайшвидше повертайтеся до нормальної поведінки.
Хоча функція Любов світу відключилася, у поведінці І Лін нічого не змінилося. Вона несміливо підвела голову і подивилася на Чжу Яо. «Ліньєр не пошкодувала б свого життя, щоб зустрітися у цьому величезному морі людей!»
Ти нічого не плутаєш? Не кажи таких дивних речей, гей!
"Як це можливо? Я можу помилятися, впізнаючи всіх у цьому світі, але тільки старшу військову сестру Чжу...» Її обличчя почервоніло, як яблуко. "Ліньєр ніколи в житті не впізнається."
Чжу Яо відчула, як її шкіра покривається тремтінням і мурашками з ніг до верхівки голови, і все її тіло тремтить. Вона схопилася за плечі І Лін і вразила її.
«І Лін, ти гаразд? Прийди до тями! Не лякай мене! Що сталося з обіцяною Мері Сью?
Її очі миттєво сповнилися вдячністю, а її посмішка була сповнена ніжності. «Старша військова сестра Чжу, будь спокійна, з Ліньєром все гаразд. Все завдяки тому, що старша військова сестра захищала мене. Ліньєр нарешті змогла успішно сформувати своє ядро Азот». Сказавши це, вона сором'язливо глянула на неї. «Ти... насправді так хвилюєшся за мене... Я... такий щасливий».
«...» Якого біса ти щасливий!? Я не щаслива, гаразд? «Прошу тебе, поводься нормально! Поводься як Мері Сью!»
Ця дівчинка виразно перебуває під впливом функції Любов світу. Адже все так і є, правда!?
Вона ще сильніше затрясла І Лін. Тож у неї випав навіть пучок волосся, але нічого не змінилося. «Оскільки старша військова сестра не дозволяє мені говорити це, тоді... Ліньєр запам'ятає гарні речі, які ти зробила для мене».
Що хочеш запам'ятати? Здається, я чогось не знаю!
У Чжу Яо з'явилося бажання затупотіти ногами. Чи може хтось пояснити їй, чому здатність Любов світу не розрізняє мети!? можна ж хоча б розрізняти підлогу!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...