Частина 103-104

9 0 0
                                    

Таким чином Чжу Яо довірила вирішення цього питання У Суну. А коли він мав якісь проблеми з формаціями чи містичними мистецтвами, він консультувався з нею.

Чжу Яо почала розуміти, що у світі духовного розвитку було дуже багато містичних мистецтв, які можна було б використовувати разом із знаннями із сучасного світу, і ефект від цього міг бути вражаючим. Між цими двома світами було багато спільного. Просто в цьому світі для пояснення різних речей використовувалися божественні сили, тоді як у світі все пояснювалося наукою.

***

П'ять років пролетіло миттєво. Рівень духовного розвитку Юй Ло вже досяг середньої стадії Фундаменту, і нарешті настав день Великого Турніру між сектами.

Насправді Чжу Яо трохи турбувалася. Адже через кілька днів на сцені мала з'явитися та сама жінка.

Чжу Яо привела свого учня на Турнір лише у день фінальних матчів. Між цим Великим Турніром та попереднім не було жодної різниці, навіть троє Великих старійшин були на тих же місцях.

Як і раніше, один із них сидів на міфічному птаху, другий – на білому тигрі, а третій – на нефритовому лотосі.

І лише Чжу Яо... прилетіла на своєму мечі.

Ох... Якби вона тільки використала ті містичні артефакти, які дісталися їй від майстра, але Чжу Яо боялася, що це могло б підкосити впевненість інших.

Серед трьох старійшин Чжу Яо не знайома з двома іншими, тому ті лише кивнули їй на знак вітання.

Фен І повернула голову в її бік і подивилася на Чжу Яо. В цей момент вона навіть подумала, що Фен І щось зрозуміла, і її ноги підкосилися. На щастя, більше жодних рухів Фен І не зробила. Швидше за все, ті слова, сказані в місячну ніч, мали ефект, і тепер Чжу Яо розглядали лише як друга.

Схоже, Цзи Мо не очікував на її появу, а коли побачив за її спиною Юй Ло, то був ще більше приголомшений.

- Тітонька-наставниця, що ти... - Цзи Мо встав, на його обличчі було написано занепокоєння. Навіщо вона привела його дочку? Сьогодні тут зібралося так багато сторонніх, що якщо станеться якийсь інцидент?

Чжу Яо зауважила, що всі місця вже були зайняті, тож сіла на місце Цзи Мо. Пробачте, але красти його місце вже увійшло в традиції Гори Нефритового Лісу.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now