Частина 244-245

5 0 0
                                    

Причина, чому герої були героями, була саме тому, що вони жили лише у легендах. Дівчина пожертвувала своїм життям, щоб запечатати Диявола, тому всі захоплювалися нею, поважали її та шанували її як свого рятівника. Оскільки вона вже була мертва, мертві не зможуть сперечатися чи боротися з живими. Незалежно від того, наскільки високий її престиж, вона може розглядатися як загроза.

Однак, якби вона була жива, все було б інакше. Її високий авторитет безперечно вплинув би на інші секти божеств і загрожуватиме людям з високими статусами. Різні секти лицемірно святкували її відродження, але в їхніх серцях зростала слабка підозра. Якщо вона змогла воскреснути, тоді чи не з'явиться можливість, що він оживе також?

Різні секти боялися раси диявола. Зрештою, у цій битві значна частина сект і кланів божества зазнала величезних ударів по своїх підставах, і навіть після десяти тисяч років повне відновлення було неможливо.

Вони хвилювалися та боялися. Ці емоції ставали дедалі глибшими, і їх страх зростав щодня. Потім вони озброїлися на причину свого страху – на дівчину, яка була відроджена – Ін Ло. Чому вона воскресла? Хіба не було б краще, якби вона запечатала диявола назавжди? Якщо вона вирішила померти, навіщо вона змінила своє рішення і ожила? Згодом ніхто й не згадував, що якось вона врятувала їхній світ. Все, чого вони хотіли, щоб вона повернулася до своїх печаток, щоб вони могли зупинити пробудження диявола.

Таким чином, щоб урятувати світ і запобігти відродженню диявола, різні секти співпрацювали разом. Перш ніж дівчина змогла насолодитись своїм новим життям, вони вбили її в ім'я справедливості. Вони навіть поділили її душу на п'ять і передрукували їх на п'ять містичних артефактів. Хоча вони все ще були не впевнені, чи воскресне диявол, вони вбили свого колишнього рятівника світу.

Дівчина померла. Вона померла від рук людей, яких колись врятувала ціною свого життя.

Чжу Яо відчула наростаючу лють і обтяжливий біль у глибині свого серця, за цю дівчину і за цих неосвічених практикуючих. Вона навіть хотіла кинутись у хід сценарію, щоб зупинити їх. Однак вона нічого не могла зробити, і їй залишалося лише спостерігати за тим, як дівчина вмирає. Вона спостерігала, як душа дівчини розривається на частини, і вона дивилася, як ці частини були поміщені в п'ять містичних артефактів.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now