Юй Янь глянув на сувій і відповів:
- На ньому найдавніший друк, навіть я лише трохи можу на нього вплинути. На ній заклинання, яким запечатали демонічних звірів у сувої. Простір там має свої закони часу.
Немов задумавшись про щось, Юй Янь на мить замовк, а потім глянув на свого учня.
Чжу Яо раптово відчула, що її залишили в дурні.
- Точно, я була всередині всього день, але коли вийшла, виявилося, що минула вже тисяча років.
Потім Чжу Яо розповіла Юй Яню про те, що сталося всередині.
Юй Янь насупився, його погляд став суворішим.
- Тоді, мабуть, цей сувій був створений стародавньою расою. А всередині, швидше за все, запечатані особливі демонічні звірі, які були ворогами стародавніх і мали неймовірну силу.
Не дивно, що демонічні звірі напали на Чжу Яо після того, як вона випустила ауру дракона. Вся справа у застарілій ненависті.
- І що ми з ним робитимемо?
Цей сувій небезпечний. Якщо хоч один із звірів вибереться назовні, напевно трапиться щось схоже на сценарій Годзілли.
- Тобі нема про що турбуватися, - відповів Юй Янь, - усередині сувоя є заклинання самознищення, до того ж минуло стільки часу, ці демонічні звірі, найімовірніше, вже припинили своє існування. Причина, через яку протягом часу так сильно відрізняється, полягає в ослабленні пильності демонічних звірів. Швидше за все, вони самі навіть не підозрюють, що їх замкнули у сувої.
Чжу Яо згадала про дивну тінь. Сезам вважав, що це істота з найвищого царства. І оскільки майстер спустився звідти, він мав щось знати про це.
Після того, як Юй Янь вислухав розповідь Чжу Яо, його обличчя потемніло. Через деякий час він заговорив:
- Тінь, про яку ти говориш, швидше за все, не з Вищого Царства.
- Ні? Тоді що ж це таке?
Чжу Яо вважала, що істота, яка має таку жахливу силу не могла з'явитися тільки з Вищого Царства.
- Юй... Яо, - Юй Янь раптово зітхнув і погладив свого учня по голові, - я можу сказати лише те, що є деякі питання, які тобі не варто вдаватися. Цей світ скоро спіткає величезне нещастя. Причина, через яку я спустився, - забрати тебе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...