Частина 202-203

6 0 0
                                    

Чжу Яо дійсно не було ніякої справи до Мері Сью. Те, як живуть інші люди, - їхня власна проблема, і їй теж не дуже хотілося втручатися. Однак вона терпіти не могла сучок, особливо таких, як І Лін. Вона не знала, що наговорила І Лін своєму послідовнику, Ці Піну, але наступного дня він уже люто стукав у її двері, заявивши, що хоче домогтися справедливості заради своєї зазноби.

Єдиним можливим способом поводження з подібними ідіотами було їх ігнорувати і дозволити влаштовувати будь-яку істерику, яку тільки захочеться. Вона вже давно встановила перед входом формації, тому, хоч би як люто він ревів, увійти б не зміг. Таким чином, шум за межами її резиденції вщух всього за кілька днів.

План Чжу Яо був простим. До того, як відбудеться головна подія, коли І Лін напрошуватиметься на смерть, вона повинна була якомога ґрунтовніше відновити своє самовдосконалення. Що стосується її майстра і Юе Іна, вони трансформувалися з плодів, а в певному сенсі фрукти були тим самим насінням. Це також пояснювало, чому вони могли рости, лише перебуваючи у ґрунті.

У зв'язку з цим вона склала довгостроковий план. Використовуючи як привід тренування за зачиненими дверима, вона збиралася закопати обох дітей у землю.

І щоб більше не стикатися з ідіотами, на кшталт І Лін, вирішила вирити яму на задньому дворі.

Сьогодні вона збиралася посадити в землю двох маленьких дітей, а коли прийде весна, її буде винагороджено двома гарними чоловіками.

Хе-хе. Від однієї думки про це вона відчула себе трохи схвильованою.

- Юй Яо, - Юй Янь насупився. - У цей час ми впадемо в глибокий сон, і тобі слід поводитися обережно, поки ти будеш надана сама собі.

- Не турбуйтеся, я вже відвідала управителя цим місцем і сказала йому, що ми йдемо у тренування за зачиненими дверима на найближчі кілька років. Ніхто до нас не прийде. Так що ви можете просто рости собі зі спокійною душею.

Юй Янь все одно хвилювався. Зрештою він чудово знав про здібності свого учня шукати свою смерть.

- Поки твій майстер не відновить вдосконалення, тобі не дозволяється діяти необачно.

- Я зрозуміла.

- Юй Яо...

- Мм?

Юй Янь за звичкою простяг руку, щоб погладити її по голові. Але раптом він підвів голову, поцілував її в губи і урочистим голосом промовив:

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now