«Ви, хлопці, раніше не бачили червоних вогнів? Вони сформували форму дерева.
Малята похитали головами. «Бабусю, це місце зовсім темне, і ми навіть не можемо повністю розглянути щось у нашому полі зору. Раніше ми впізнали вас тільки тому, що ви гукнули нас. По дорозі сюди ми взагалі не бачили жодного червоного світла?
Тоді що вона бачила раніше? Її очі затьмарилися?
Чжу Яо невиразно відчула, що щось не так. Неважливо, чи це були дивні утворення з минулого, чи червоні вогні.
«А тепер пішли звідси!»
Вона відразу привела їх назад тим самим шляхом, яким прийшла. Їй не знадобилося багато часу, щоб прийти сюди, поки вона зверне тут і увійде до цієї стежки.
Чорт забирай, де ж стежка?
Раніше вона явно йшла з цього боку, але тепер бачила лише кам'яну стіну. Там взагалі не було жодної стежки.
«Бабусю?» Здивовано вигукнув Е Цинцян.
"Дідька лисого!" Чжу Яо справді хотіла вилаятися. "Ми потрапили в пастку."
«...»
Її вчитель згадував, що тут було багато невідомих утворень. Тепер, коли вона подумала про це, була велика ймовірність, що вони впали в дію, як тільки ввійшли в гору.
«Бабусю, що нам тепер робити?» Маленький тиран насупився, на його обличчі з'явилася тінь занепокоєння.
Тепер вони могли робити лише один крок за один раз. «Ви, хлопці, встановлюйте захисні бар'єри та слідуйте за мною. Будьте гранично обережні.»
Двоє малюків кивнули. Вони викликали свої мечі, що літають, і обережно пішли за нею.
Чжу Яо озирнулася і раптом виявила, що під її ногами знову з'явилися червоні нитки світла, які вона бачила раніше, і вони тягнулися просто в одному напрямку.
Вони... давали їй вказівки?
Вона на мить замислилась. Потім вона застосувала мистецтво вогняного типу, трохи висвітливши околиці, поки обережно йшла прокладеною стежкою. Прямо зараз у них не було вибору, окрім як йти вогнями.
Що далі вони заходили, то просторіше ставало довкола, і чулися звуки води, що капає. Нестерпний сморід у повітрі трохи розвіявся, і він вловив слабкий запах квітів. З якоїсь причини з глибини її серця миттю зчинилося тривожне почуття.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...