Частина 274-275

3 0 0
                                    

Вона більше не могла видавити із себе навіть натяку на наявність енергії у своєму тілі. Слабка думка про те, щоб просто перейти на новий аватар, виникла в її голові. Мгм, перед цим я маю спочатку побити Світового духу.

Саме в той момент, коли її свідомість була готова повністю відключитись, прозора духовна енергія, яка спокійно залишалася в її меридіанах і не могла бути впорядкована, почала плавати в її меридіанах.

Ще дивнішим було те, що всюди, куди б вона не текла, навколишня духовна енергія заспокоювалася і автоматично починала розподілятися за кольором.

Чжу Яо була приголомшена. Все, що вона могла зробити, це спостерігати, як ця прозора духовна енергія заспокоює бурхливу духовну енергію в меридіанах як лідер групи. Навіть занепокоєння в її даньтяни звелося нанівець.

Наступного моменту вона просто відчула, як щось забрязкало в її голові, наче щось прорвалося. Створення її фонду пройшло успішно.

Який благочестивий поворот подій!

Що це за божественна сила, ця прозора духовна енергія?

Після встановлення фундаменту прозора духовна енергія не припинялася. Натомість вона почала повільно текти її меридіанами. Де б вона не протікала, меридіани, пошкоджені духовною енергією, починали відновлюватися, тоді як розділена духовна енергія надходила до її даньтяня впорядкованим чином.

Через довгий час усі пошкоджені місця в її тілі були повністю відновлені, і її меридіани також розширилися після піднесення її культивування. Вона навіть відчула, що її старі кістки трохи зміцніли.

Чжу Яо глибоко зітхнула і відчула небувалу енергію, що була у її тілі. Як тільки вона розплющила очі, перед нею постала пара риб'ячих очей, наповнених гарячими сльозами.

"Бабусю..." маленький тиран шморгнув носом і з силою потер очі. «Нарешті ти прокинулася.»

Схоже, вона налякала його. Серце Чжу Яо пом'якшало, вона погладила його по голові. "Хороший хлопчик."

«Бабусю, ти вже проспала цілий день і цілу ніч.» Сказав він жалібно. «Я навіть не насмілювався шукати Цю І, щоб пограти з ним. На щастя, ти прокинулась. Тепер я можу знову вирушити в дорогу.

"..." Значить, те, про що ти сказав, насправді було так!?

"Де ми знаходимося?" Вона звернула увагу на навколишнє оточення. То була звичайна кімната. Реч навколо було небагато, але вони були дуже акуратно розставлені.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now