Частина 49-50

12 0 0
                                    

У Чжу Яо розширилися очі від хвилювання. З цими Дев'ятьма Небесними Блискавками, навіть якщо вона зустріне демонічного звіра вищого рівня, ніж у неї, їй не доведеться боятися.

- Майстер, ви найкращий! - "Так тримати!"

Юй Янь не відповів і, простягнувши руку до її волосся, яке і без цього перебували в повному безладді, скуйовдив його ще сильніше. Дивлячись на свого дурного учня, який так само безглуздо посміхався, він все більше переживав. Його учень, як і раніше, настільки дурний, що любить пхати свій ніс у всякі небезпечні місця. Одного разу вона вже померла, так що тепер він переживав набагато сильніше. "Ні, я маю підвищити її шанси".

- У Тасйолук небезпеки чатують всюди. Майстер не зможе захищати тебе, ти повинна сама по собі подбати. Цей меч придатний лише атаки. Ти маєш увесь час бути насторожі! - трохи подумавши, він дістав із свого накопичувального кільця містичну захисну мантію.

- Одягни це.

Чжу Яо подивилася на блискучу золотом містичну мантію. Вона сяяла так яскраво, що майже засліпила її. Вона тихо промовила:

- Майстер, якось вона не підходить, правда?

- Тобі не подобається? - Юй Янь насупився і дістав ще одну. - Тоді поглянь на цю мантію. На неї нанесено захисну формацію, здатну захистити носія від будь-яких заклинань протягом п'ятнадцяти хвилин.

- Ем... - інша мантія не блищала золотом, проте вона була яскраво-червоного та фіолетового кольору з вишитим букетом квітів, таке зазвичай надягають на новий рік. Вона точно не ходитиме в цьому на людях.

- І це не подобається? - Юй Янь ще сильніше насупився і дістав ще одну. - Тоді ось.

- ... - цей комплект не був ні блискучим, ні кольору, що кидається в очі. Але все ж таки, майстер, якого біса він так усипаний коштовностями? Вона ж не як торгаш туди зібралася!

Чжу Яо мовчки подивилася на свого майстра, який вже остаточно увійшов у режим Річкового Бога(1), і перевела погляд на розкладені на столі три комплекти одягу. Перший немов кричав: "Я ідіот!"; другий виглядав: "Все ще занадто багато"; а на третьому ніби було накреслено: "Поспішай і стягни його!"

Після її рішучої відмови майстер зі складним виразом обличчя глянув на неї, продовжуючи тримати в руках витягнуті предмети. "Мій дурний учень, йдучи, зібрався познущатися, чи не так? Вона виразно зібралася познущатися, правда?

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now