Куточок губ Чжу Яо смикнувся. Хіба це не схоже на казку? Коли вона хотіла дати надію, вона почала випромінювати світло, а коли захотіла карту, вискочила навігаційна система. А що це за Рен Воксінґ? Невже він зможе зробити мене непереможною на Сході?
Він дарує мені все, що я хочу... Небеса, коли ви почали давати людям все, що вони хочуть?
Спрямування думок Чжу Яо змінилося. Цікаво, якщо вона захоче ще щось, чи буде це виконано? Отже, вона негайно почала думати про різні потреби. Гамбургери, пряний глютен, смердючий тофу, майстер.
Момент по тому.
Нічого не трапилося...
Добре, як і очікувалося, вона була надто наївною.
Вона ще раз подивилася на цю пусту коробку призначення. Трохи подумавши, вона промовила слово «вихід».
У повітрі спалахнув ланцюжок слів, і тут же з'явився інший.
Початок навігації, будь ласка, зачекайте...
Карта зараз завантажується.
10% ... 20% ... 30% ... 40% ...
Обличчя Чжу Яо потемніло. Це справді була справжня навігаційна система.
90% ... 100% ...
Навігаційна система «Рен Воксінґ третього царства» вітає Вас! Навігація починається.
Зробіть десять кроків уперед.
Та гаразд?! Десять кроків це як? Хіба навігаційна система не використовує петричних даних? До того ж зараз вона була яйцем, у неї в принципі не було ніг! Як їй зрозуміти, десять кроків, це скільки?
Вона справді хотіла плюнути в особу цієї навігаційної системи.
Чжу Яо замислилася на мить. Вона сама не могла ходити, але дитина могла. Вона могла б вести дитину.
Отже, вона знову покотилася вперед. Як і очікувалося, коли дитина побачила, що яйце знову почало рухатися, він миттєво встав.
Цього разу Чжу Яо не котилася попереду, як раніше, натомість вона обійшла дитину ззаду і підштовхнула її вперед, уважно підраховуючи кількість його кроків. Пройшовши всі десять кроків, вона перекотилася перед ним, заступаючи йому шлях.
За мить підказка навігаційної системи миттєво змінилася.
Поверніть ліворуч і пройдіть п'ять кроків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...