Частина 109-110

8 0 0
                                    

Чжу Яо глянула на Ці Ханя і з якоїсь причини не повірила його словам. Вона побачила це зовсім ясно. Коли він упіймав дівчинку, в його очах промайнув дивний блиск, наче Ци Хань уже придбав щось неймовірне і зовсім не хотів думати ні про що інше.

Чжу Яо відчувала, що він щось приховує, але це її не стосувалося.

- У-у... - раптом дівчинка на його руках ворухнулася. Повільно розплющивши очі, вона з цікавістю подивилася на Ці Ханя, який її обіймав, а потім видала ще кілька дивних звуків.

- Ти не можеш говорити? - спитав Ці Хань.

Чжу Яо відразу ж закотила очі від такого безглуздого питання. Справді, чому б їй не поговорити, щойно народившись!

Але Ці Хань, мабуть, почував себе чудово, він погладив дівчинку по голові:

- Не хвилюйся, я буду твоїм майстром. Твоє ім'я Юе Ханьсінь.

То була вона!

Мабуть, Юе Ханьсінь і справді мала якийсь чит. Вона раптом симпатично посміхнулась і випустила милі звуки, відповідаючи Ці Ханю.

Він був зворушений її усмішкою, тому що посміхнувся їй у відповідь. Все його обличчя посміхалось.

- Хм! - Чжу Яо не могла не перервати цю сцену глибокого зв'язку між майстром та учнем.

Ці Хань на мить завмер, а потім згадав, що була ще одна народжена дитина. З вибаченням у погляді він подивився на Чжу Яо:

- А його тоді зватимуть Юе Ін.

Чжу Яо відчула різницю у зверненні. І що далі, то сильніше вона її відчувала.

Проте... здається, це її не стосувалося, правда?

Чжу Яо швидко віддала дитину до рук Ці Ханю.

"Це ваше, будь ласка, візьміть".

Ці Хань, мабуть, не очікував, що її настрій так швидко зміниться, і ледве встиг упіймати хлопчика. Він невпевнено зробив кілька кроків тому.

Раптом щось згадавши, він покликав Чжу Яо:

— Старійшина, я хотів би попросити вас ще раз подивитись на цих дітей і перевірити, чи немає у них травм.

Чжу Яо обернулася і закотила очі. Чесно кажучи, якби не баг Му Мейянь, вона взагалі не стала б втручатися в цю справу. Ці Хань спершу виглядав непоганою людиною, проте зараз стало зрозуміло, що він не мав жодного поняття як слід виховувати учнів.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now