Частина 192-193

5 1 0
                                    

Чжу Яо думала, що цього разу зможе легко виконати свою місію. Це ж простий переїзд, правда? Проте, діставшись Безодні Пустоти, вона зрозуміла, що була надто наївна.

Несподіване пробудження Чорної Черепахи посилило ненормальні зрушення земель цього світу. Вони торкнулися найрізноманітніших місць, і тим місцем, яке виявилося зачеплене найбільше інших, були Землі Запечатування Диявола. Після того, як друк зламався, Дияволи знову вирвалися на волю, і Боги, які вже зазнали серйозних втрат, виявились відтіснені. У них не залишалося іншого вибору, окрім як відступити до Безодні Пустоти, щоб не дозволити Дияволам злитися з диявольською енергією, яка там була.

Трагічну сцену, яку після прибуття побачили Юе Гу та Чжу Яо, словами було не описати. Все це місце було заповнене оповитими чорним туманом Дияволами і залитими кров'ю Богами, які билися з ними. Богів уже відтіснили до місця, далі якого вони просто не могли відступати, тоді як кількість Дияволів продовжувала збільшуватися. Здавалося, що їх взагалі неможливо повністю знищити.

Юе Гу викликав безліч небесних блискавок і, кинувшись вперед, почав прокладати їм кривавий шлях.

– У нас більше немає часу. Швидше вирушай до данця Чорної Черепахи.

Чжу Яо кивнула головою. Як тільки вона звільнила своє божественне почуття, у неї з'явилося слабке відчуття, ніби щось кличе її праворуч, так що вона попрямувала прямо в тому напрямку. Діставшись туди, вона побачила басейн із водою. Розміром він був не більший за звичайнісінький басейн, і глибина була невелика, причому вода виявилася настільки чистою, що проглядалося все його дно.

Тієї миті, коли вона увійшла в це місце, весь басейн почав випускати біле свічення, в якому виднілися ледь помітні спалахи блискавок. Божественна енергія була настільки сконцентрованою, що здавалося, ніби вона могла будь-якої миті затвердіти. То була божественна енергія Чорної Черепахи! Чжу Яо зазнала легкого потрясіння. Її було в сотні і тисячі разів більше за ту, яку вона отримала, коли лагодила друк.

Час стрімко минув. Чжу Яо поспішила вперед. У той момент, коли вона вже збиралася увійти в центр басейну і прийняти божественну енергію, щоб відкрити Небесні Двері, що перетинають Світи, за її спиною раптом пролунав зляканий голос.

- Молодша сестра! - Шао Бай зненацька з'явився біля краю басейну, напружено спостерігаючи за її пересуваннями. - Що ти робиш?

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now