Коли Чжу Яо заговорила, всі підняли голови і подивилися на верхню частину екрану. В одну мить усі їхні обличчя змінилися.
Прихований хмарами, ледве виднівся куточок зеленої тканини, що хитається на вітрі. При найближчому розгляді можна було побачити, що то був кут прапора. Дивно було те, що довкола не було жодних слідів людини, хоча зелений газ іноді випускався з прапора і просочувався в околиці.
«Майстер секти Гу, поспішай і перемотай назад запис, щоб ми могли дізнатися, коли і як буде встановлено прапор.» Усі бачили, що прапор не був нормальним, і хтось нагадав майстру секти Ґу, щоб він повторив інцидент.
Майстер секти Гу негайно поширив свою духовну енергію. Камінь візуального запису міг зберігати записи лише три дні у кращому разі, і нині минуло вже три дні з моменту інциденту. Навіть якби він міг перемотати назад, це могло тільки повернутися до точки, де хаос і різанина серед учнів щойно почалися. Це виглядало так, ніби прапор з'явився там із повітря.
Хтось закричав. «Погляньте на околиці!» Всі зосередилися, і вони могли бачити крихітні спалахи білого світла, що просочувалися у прапор. Іскри білого світла насправді вилітали з тіл учнів секти Шелл.«Невже це... прапор, що манить душу?!»
Усі присутні затамували подих, їхні обличчя висловлювали крайню недовіру.
"Це неможливо!" Літній пракік був першим, хто вийшов і спростував її здогад. «Знами, які закликають душі, можна використовувати лише для залучення привидів. Ці учні секти „Шелл" все ще були живі та здорові. Як може прапор, що манить душу, манити душі живих людей?»
«Але ці іскри білого світла справді є частинками душ тих учнів». Ця людина стояла перед каменем візуального запису. Він вказав на учнів, які відчайдушно билися, і сказав: «Подивіться на цих учнів, кожен із них перебуває в такому божевільному стані, повністю позбавлений логіки та розуму. Якби вони були вражені мистецтвом асиміляції серця, хто міг би керувати такою кількістю сердець одночасно? Очевидно, їхні головні душі були покликані геть, що призвело до такої ситуації. Цей прапор — зовсім не Прапор, який приваблює душу, а прапор, що засвоює душу, використовуваний асиміляції основних душ живих людей.»
«Нісенітниця!» Досі були люди, які не хотіли вірити в це. «Ніколи не чув, щоб прапор асимілював душу. Як може містичне мистецтво чи містичний артефакт, який може вільно керувати душею людини, існувати у цьому світі? Якщо таке містичне мистецтво дійсно існує, чи це не означає, що кожна людина у світі може асимілювати душі?»
"Ммм ..." підняла руку Чжу Яо. "Я не знаю, чи є містичний артефакт, який може керувати душами, але якщо це містичне мистецтво, яке може досягти контролю над душею, то я бачила подібне раніше!"
Натовп на мить здригнувся, одразу ж поглянули на Чжу Яо.
У неї не було вибору, крім як розповісти їм про маріонетки, що зароджуються, які напали на секту Несс Цезарі. Ку Ін та кілька учнів секти, які були присутні того дня, теж бачили, як це сталося на їхніх очах, тому коли Чжу Яо заговорив про це, вони раптово усвідомили і зрозуміли, що були використані мистецтва для управління душами цих маріонеток.
На мить усі замовкли. Обличчя різних майстрів секти були особливо потворні. Такий жахливий єретик-практик справді з'явився у світі, і він міг легко управляти душами живих істот. Тоді як же секти божеств могли мати хоч якийсь шанс на перемогу?
«Ми повинні знайти цю людину якнайшвидше, інакше наслідки будуть величезними...» Секти, які раніше підтримували ідею відновлення своєї сили, миттєво змінили свою думку.
«Але... якщо ця людина повернеться і знову скористається цим містичним мистецтвом...», деякі досі турбувалися.
«Ця людина розвинула в собі душу, що асимілює прапор, але вона не наважується розкрити себе. У цьому має бути якась слабкість. Якщо ми не знайдемо його зараз, я боюся, що він стане ще могутнішим, тоді як ми станемо ще більш безпорадними.
"Добре, ми повинні знайти його негайно."
У момент ситуація, коли вони безперестанку сперечалися про власну безпеку, зникла і вони нарешті об'єдналися. Декілька майстрів, які очолювали великі секти, вже почали обговорювати свій план дій з пошуку злочинця. Навіть монархи поставилися до цього питання серйозно.
Чжу Яо зробив крок назад і посміхнулася пану У Фу, що стояв збоку. «Цікаво, яка блискуча ідея спала на думку колезі-майстру, щоб взятися за цю справу?»
У Фу, якого щойно ґрунтовно принизили, тепер дивився на неї з неймовірним роздратуванням. Він більше не поводився ввічливо і холодно пирхав. «Я не можу прийняти таку лестощі, враховуючи, наскільки розумна молодша бойова сестра Чжу, думаю, що ми повинні покладатися на молодшу бойову сестру, щоб упіймати цього єретика-практикуючого.»
"Ну звичайно! Так і має бути!" Чжу Яо безсоромно визнала його слова, обдарувавши спокійним поглядом «Ви маєте рацію, я просто неймовірна».
Обличчя Фу миттєво позеленіло від роздратування.
«Молодша бойова сестра Чжу, це був просто напад гніву з боку старшого бойового брата У Фу. Будь ласка, не метушись з ним. Пан У Хуа, що стояв позаду неї, зробив крок уперед і увійшов як посередник.
«Хо-хо... як таке може бути? Як доросла, я ніколи не поралася з крихітною людиною!» Чжу Яо особливо наголосила на фразі «маленька людина». Як і очікувалося, обличчя Фу потемніло. «Послухайте, я навіть повідомила колега-майстра про заклинання, що активує дзвін. Як людина з таким добрим серцем, як я, може сердитись на неї? Хіба не так, Хуа Лінь?
Вона навмисно привела старого Хуа збоку.
Як професійний послідовник, Хуа Лінь негайно кивнув, як жеребець, що тремтить, а потім сказав із суворим поглядом: «Ось саме, ось саме. Товариш даос Ю дуже добра».
«...» Обличчя Хуа напружилося, перш ніж він видав сухий смішок. "Це ... це добре ... хо-хо."
У той час як обличчя У Фу вже почало темніти.
«Ха, мені подобається допомагати іншим. Якщо я не допомагатиму одній людині на день, все моє тіло буде свербіти.» Чжу Яо продовжувала роздмухувати полум'я. «Ви, хлопці, маєте знати про це. Як у людини, яка має неймовірний розвиток, у мене зазвичай нічого не відбувається, і оскільки хобі у мене так само немає, я люблю вдосконалювати деякі маленькі іграшки десятого чи дев'ятого рангу, а потім розкидати їх усюди. Хіба я не вдосконалила великий золотий прапор для вас, хлопці, в минулому? Вона замовкла на мить, ніби щойно про щось задумалася. Вона подивилася на У Хуа і сказала: «Ах так, пане У Хуа, я забула спитати. Ти ще маєш золотий прапор, який я тобі подарувала? Ха-ха, тоді я приховувала свій розвиток, тому не сказала тобі, що то був містичний артефакт сьомого рангу. Жаль про це ~ »
У Хуа на мить здригнувся. Потім щось, здавалося, промайнуло в голові, коли він заговорив з усмішкою. «Пані, ви надто люб'язні! Я вже в захваті від того, що мені подарували ваш містичний артефакт.
«Взагалі я винна в тому, що в юності не здобула освіти. Слово на цьому прапорі було написане з такою кривизною, що це вплинуло на циркуляцію духовної енергії містичного артефакту. Інакше він міг би стати містичним артефактом восьмого рангу. Ех... яке слово я тоді написала? Государю У Хуа, вийми його на хвилинку. Чому б мені не допомогти тобі трохи змінити його?
«Немає жодної необхідності.» Ввічливо сказав У Хуа. "Сказати по правді, цей нікчемний високоповажний випадково втратив його."
"А?!" Чжу Яо спохмурніла. «Як же предмет міг зникнути? Де ви його втратили?
«Цей...»
«Це було на околицях Мирного духовного лісу?»
У Хуа був вражений, усмішка на його обличчі миттєво завмерла.
Голос Чжу Яо став холодним, коли вона продовжила: «Я раптом згадала. На ньому було написано слово „душа"». Прапор, що манить душу!
Коли її слова вилетіли, вираз його обличчя змінився, тоді як Хуа Лінь миттєво відреагував. Зібравши всю свою духовну енергію, він ударив по долоні.
У Хуа ухилився вбік, а потім злетів у повітря. Долоня Хуа Ліня промахнулася, і одразу після цього на Землі з'явився величезний кратер. У Хуа, який мав досі гармонійну посмішку, миттєво зробив безжальне і жорстоке обличчя, він закликав духовний меч.
"Що ви двоє намагаєтеся зробити?" У Фу, що стояв збоку, миттєво спалахнув, люто дивлячись на Чжу Яо та Хуа Ліня, які напали раніше. Як тільки він зібрався зупинити їх, Чжу Яо зупинила його своїм лютим поглядом.
«Ідіот, ти досі не зрозумів? Він - винуватець очищення душі, що асимілює прапор, знищення секти Шелл і сплющування секти Несс Цезарі!»
"Що?" Цього разу це був не лише У Фу. Всі присутні дивилися на Хуа в повітрі з виразом крайньої недовіри.
Чжу Яо холодно пирхнула. «Я ніколи не дарувала йому містичний артефакт у формі прапора, але п'ять років тому я бачила цей золотий прапор вабної душі в Мирному духовному лісі. Якщо моя здогадка вірна, Прапор, що закликає душу, - це один із матеріалів, необхідних для вдосконалення Прапора, що асимілює душу.
Усі присутні дружно затамували подих.
"Це неможливо!" У Фу все ще заперечував це щосили. У всіх учнів Несс Цезарі також були недовірливі вирази на обличчях. "По-перше, він напівбог - Владика секти Несс Цезарі, то навіщо йому мати справу з власною сектою?"
"А що, якщо він не У Хуа?" Сказала Чжу Яо, наголошуючи на кожному слові.
Усі присутні були ще більше шоковані.
"Ти ... що ти хочеш цим сказати?" У фу недовірливо глянув на мене.
Чжу Яо урочисто промовила. "Захоплення душі."
Усі були приголомшені. Захоплення душі... захоплення душі напівбога-володаря... як таке взагалі можливе?
«Купа брехні. Він же напівбог! Люто дорікнув їй У Фу.
Він також той, хто може очистити прапор, що асимілює душу. Нагадала Чжу Яо.
Усі миттєво зблідли. Саме так. Оскільки він був здатний витягувати душі живих людей, заволодіння душею напівбога-Владики більше не здавалося надто притягнутим за вуха. Тоді хто ж був той чоловік у повітрі?
«Хо-хо-хо...» У Хуа відразу зловісно розсміявся. Однак, як це не дивно, це був жіночий голос. «Я ніколи не думала, що навіть після довгих років планування мене все одно виявлять. Правильно, я не У Хуа. Цей старий стукач погодився співпрацювати, але одразу відмовився від свого слова і спробував влаштувати змову проти мене. У мене не було іншого вибору, як прибрати цю змію. Після зриву його планів я використала його, щоб проникнути в секту Несс Цезарі...» вона раптово опустила очі і зупинила їх на Чжу Яо. «Мені здавалося, що всі ці п'ять років я дуже добре ховалась. Як тобі вдалося розглянути моє маскування?»
«Чому я маю тобі це говорити?» Чжу Яо закотила очі. «Ми ж битимемося, вірно? Чому ви, лиходії, завжди несете таку нісенітницю?»
Чжу Яо негайно викликала небесну блискавку і вдарила нею в її напрямку.
Із самого початку вона підозрювала, що винуватець цього ланцюга подій, швидше за все, знаходиться в різних кланах та сектах, присутніх тут. Тому що з самого початку і до самого кінця, крім цих небагатьох маріонеток, вона не бачила й тіні єретика-практика. Крім того, єретики завжди пересувалися самостійно та не мали жодного місця збору. Бажання зібрати їх разом, щоб знищити секту божеств, було навіть важче, ніж піднестися на небеса.
Ось чому вона подумала, що там може бути щур. На самому початку вона підозрювала У Фу, який весь цей час таїв недоброзичливість до неї, поки У Хуа не заговорив, щоб урятувати У Фу. Хоча обидва вони завжди належали до секти Несс Цезарі і були бойовими братами однієї секції, вони завжди були на протилежних сторонах. Вони були схожі на королів, які відмовляються визнавати одне одного. Якби не самі події, ці двоє вважали за краще залишитися осторонь і померти від старості, ніж бачити один одного. Навіть тоді, коли вона була на піку Скайбонда, коли вони удвох спостерігали її зростання, вони ніколи не з'являлися разом. Тим не менш, У Хуа раніше висловився за У Фу, що було неймовірно дивною подією.
У чому вона була впевнена, то це в тому, що говорив її майстер. Душа цієї людини нестабільна.
Що це за людина з нестійкою душею? Або, коли в цієї людини були відсутні частини її душі, або, коли її чи її душа була захоплена.
Більше того, з появою прапора, що асимілює душу, вона не могла не згадати той час, коли перебувала в Мирному духовному лісі. Коли жаба говорила про Прапор, який закликає душу, яку вона бачила, вона згадувала, що бачила, як відбувається поглинання душі. Жаба сказала, що чоловік убив практикуючу жінку, а потім ця практикуюча жінка заволоділа душею практикуючого чоловіка. Спочатку вона думала, що в них двох є розвиток душі, що зароджується. Коли вона думала про це зараз, постало питання, чому він чекав, поки жінка - практик закінчить захоплювати душу чоловіка - практикуючого, якщо був певний, що вона її візьме?
Причина, через яку він спокійно спостерігав за всією сценою, перш ніж почати діяти, швидше за все, полягала в тому, що один із цієї пари, швидше за все, був напівбогом-володарем. У жаби не було впевненості в абсолютній перемозі, і тому вона вирішила почекати, поки її захоплять, перш ніж вихопити свій улюблений золотий прапор.
Цей чоловік-практик, швидше за все, був суверенним У Хуа, тоді як жінка-практик була тим єретиком-практиком. У Хуа, мабуть, хотів працювати з єретиком-практиком на самому початку, і цей прапор, який закликав душу, швидше за все, теж був його витвором. Однак через деякий час він, мабуть, пошкодував про свої дії і тому хотів убити жінку, що практикує. Те, що його душа була захоплена, швидше за все, було тим, на що він ніяк не очікував.
Раніше Чжу Яо просто випадково згадала прапор заклику душі, щоб перевірити, але Чжу Яо ніяк не очікувала, що вона дійсно клюне на приманку, і подумає, що Чжу Яо була тим, хто вдосконалив Прапор заклику душі, який приніс У Хуа!
Незабаром у тілі Хуа з'явилася жінка-практик, яка заволоділа його душею. У місці демонічного серця, де вона знаходилася разом з маленьким тираном та Е Цинцаном, нитка божественного сенсу, яку вона бачила тоді, також належала жінці-практикуючому!
Вона була натхненником всього, що відбувається.
З першим ударом Чжу Яо всі прийшли до тями і викликали свої власні містичні артефакти, вони рушили, щоб оточити «У Хуа».
"У Хуа" ухилився від цієї небесної блискавки. Поглянувши на оточуючих людей, вона холодно засміялася. «З такими, як ви, люди, спроба захопити мене — лише марна трата часу.»
Не встигла вона домовити, як з гуркотом впала з неба і шльопнула на землю.
Чжу Яо ще раз посилила тиск, який вона випромінювала, і зітхнула. «Я вже казала тобі, що лиходії не повинні говорити так багато лайна, хіба ні?» Вона вже була оточена, але все ж не забула кинути якусь нісенітницю. Ви тут, щоб виступати на шоу?
Усі присутні: «...» така безжальна пані.
Чжу Яо негайно викликала потік блискавок та обрушила їх на неї. Земля миттєво вкрилася хмарами пилу.
"Дідька лисого!" "У Хуа" вилетів з мінного поля. Її волосся було розпатлане, і навіть одяг порваний. Вона дивилася на Чжу Яо, стиснувши зуби. Цього разу вона більше не починала зі своїх пустих розмов. Вона відразу витягла якийсь предмет і підкинула його в повітря.
В одну мить зелений прапор огорнув голову Чжу Яо.
«Прапор асимілюючий душу!» Хтось з першого погляду зрозумів, що це був той банер із Кам'яного візуального запису. «Пані, стережися!»
"Це марно!" "У Хуа" зловісно усміхнулася. «Ніхто не може уникнути мого мистецтва. Ну і що, якщо в тебе вищий рівень розвитку, ніж у мене? Стань моєю маріонеткою!» Вона поспішно створила заклинання руками, і зелений прапор миттєво випустив блідо-зелену ауру, схожу на примарне полум'я, яке охопило Чжу Яо.
"Даос Ю!" Обличчя Хуа Ліня зблідло.
«Ха-ха-ха...» «У Хуа» розсміялася ще маніакальніше, іскорки збудження наповнили її очі, вона пильно подивилася на Чжу Яо, яка була в зеленому світлі. Вона ось-ось стане моїм напівбогам-володарем. Дуже скоро! Дуже скоро ...
За мить.
Нічого не сталося...
Чжу Яо впевнено стояла у зеленому світлі. Забудь про те, що її душа покинула тіло, навіть пасмо волосся не пропало.
"Це неможливо!" "У Хуа" негайно повторила мистецтво. Однак, незалежно від того, як вона це вимовляла, на Чжу Яо це не діяло.
Хуа Лінь та інші його маленькі супутники були приголомшені, коли вони підозріло подивилися на «У Хуа». Ти тут тільки для того, щоб пожартувати, так? Де обіцяна маріонетка?
«Даос Ю? Як ти себе почуваєш?"
"Мгм, тут трохи прохолодно!" Вибач, я тільки-но дізналася, що в мене імунітет до здібностей маніпулювання душею.
Кожен: «...»
Чжу Яо змахнула рукою і викликала дві блискавки. Одна приземлилася просто на прапор асиміляції душі, тоді як інша вдарила «У Хуа», яка вже почала серйозно підозрювати її власне налаштування характеру.
З сильним гуркотом її одразу жбурнуло на землю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...