- Молодший брате, ти раніше бачив щось подібне? - Запитав Цзи Дань.
Чжу Яо похитала головою. Ці гравюри були надто хаотичними, було б дивно, якби вона їх впізнала.
- Схоже, тут не вистачає одного фрагмента, - сказав Сяо І і підійшов до правого боку дев'яти пластин із зображеннями. Як він сказав, там виднілася виїмка, ніби щось вийняли звідти. Сяо І простяг руку, щоб доторкнутися до неї, як раптом порожній слот почав випромінювати сріблясте світло. - Це місце може світитись!
Усі троє були вражені.
Чжу Яо ж подивилася на це порожній квадратний слот, що світився, а потім різко повернула голову, щоб подивитися на дев'ять плит під іншим кутом. І в цей момент зі звуком "Ділінь!" щось клацнуло в її голові, і те, що раніше здавалося безглуздим, раптово набуло сенсу.
"Чорт забирай, це ж головоломка з картинками". Не дивно, що вона відчувала невпорядкованість у малюнках, вони насправді були переплутані.
- Відійдіть! – Чжу Яо відштовхнула Сяо І, який активував порожній слот. - Це, мабуть, голово... механізм.
Чжу Яо ледь не промовилася, що то була гра. Присівши навпочіпки, вона натиснула на пластину поруч із порожнім слотом і потягла її убік. Навіть без використання сили ця пластина автоматично перемістилася в порожній слот, і тепер уже той слот, в якому вона була спочатку, почало випускати сріблясто-біле світло.
Чжу Яо подивилася на решту восьми кам'яних плит і напружила свій мозок, намагаючись вирішити головоломку.
Менш як за десять хвилин вона склала повну картинку. Коли Чжу Яо перемістила на місце останню плитку з гравіюванням, порожній слот нарешті перестав світитися.
Раптом земля під ними затремтіла, закінчена картина раптом випустила червоне свічення, наче формація, а над нею в повітрі спливли слова незнайомою мовою.
- У тебе вийшло! - схвильовано сказав Цзи Дань і подивився на Чжу Яо. - Молодший брат, я й справді не очікував, що ти розумієшся на механізмах і формаціях стародавньої епохи.
Прості ігри для тренування IQ у дітей, на зразок цієї, стародавні?
Чжу Яо з усмішкою відповіла йому:
- Хе-хе, тільки небагато, зовсім трохи!
Чи могла вона зізнатися йому, що почала грати в такі ігри, коли їй було три роки?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...